Marco Sanders

Erg fijn huisje en park. Tegels bij huisje wat gebrekkig, tuin was ook wat slecht onderhouden, maar kan aan het vroege voorjaar liggen.

Een fijn verblijf gehad in het 6-persoon huisje. Van alle gemakken voorzien en een perfecte ligging t.a.v. het strand! Schoonmaak zijn wat kleine puntjes van verbetering, maar verder niets anders... Een fijn verblijf gehad in het 6-persoon huisje. Van alle gemakken voorzien en een perfecte ligging t.a.v. het strand! Schoonmaak zijn wat kleine puntjes van verbetering, maar verder niets anders dan positief.

Hans van Beerendonk

Erg mooi en fijn park
Mooi huisje met te kleine koelkast voor 9 volwassenen
Erg mooi en fijn park
Mooi huisje met te kleine koelkast voor 9 volwassenen
Diverse gebreken (kapotte stoelen, slecht sluitende sloten, kapotte senseo) die na melding bij het service point snel en adequaat zijn opgelost.

Lekker rustig, dichtbij het bos. Op loopafstand van het dorp. Ik kom elk jaar wel een keer of 2

Hélène Staal

Leuk park, rust, dicht bij het strand, hondvriendelijk. Mooie huisjes (had alleen een maatje groter moeten boeken maar dat is mijn fout)

Het mooie weer

Prachtig huisje met veel privacy

Dit is een park om aan te raden

Renate

Fijne plek, fijn huisje. Lijkt me in de zomer wel een druk park.

Mooi park , goed gelegen in de natuur.