Erg mooi park, met veel faciliteiten voor kinderen maar ook oudere mensen kunnen hier hun hartje ophalen veel wandelroutes en fietsroutes met een uitstekend restaurant voor zowel kinderen als... Erg mooi park, met veel faciliteiten voor kinderen maar ook oudere mensen kunnen hier hun hartje ophalen veel wandelroutes en fietsroutes met een uitstekend restaurant voor zowel kinderen als volwassenen. Conclusie: EEN AANRADER VOOR IEDEREEN.

Fantastische ligging, proper onderhouden park, kind- en hondvriendelijk. Alleen jammer dat de deur van het terras niet op slot kon en het lampje in de keuken niet werkte.

Fantastisch, ik heb erg genoten van het comfort, rust, en het vriendelijke en gastvrij personeel.

Verblijf is heel fijn maar ik heb een opmerking de stoel komen ouderen niet meer uit. Gr Jos.

Heerlijk verblijf bij jullie gehad, we komen vast en zeker nog een keertje terug.

G Metselaar

Roompot Veerse Kreek ligt op een mooie locatie aan het meer, met allerlei dorpjes en steden in de nabije omgeving, dit park is heerlijk rustig, met goeie voorzieningen.

Annette Hoogeveen

We hebben genoten van de rust. Het park ziet er prachtig uit. Mooie ligging en overal dichtbij

Aarnout van de Vooren

Heel keurig park, prachtige accommodatie.

H Boele

Uitstekend en komen zeker terug, ook de ligging is prima.