Karina Wolvekamp

Goed, super mooie omgeving. Mijn vriend heeft jaren op de camping gestaan bij de schaapskooi vandaar dat wij weer terug kwamen

Joyce van der Linden-Schelen

Mooie bungalows in een mooie rustige omgeving. Heerlijk genoten

Top park met vriendelijke medewerkers.
Wij zijn zeker van plan nog een keertje terug te komen

Heerlijk rustig en vlak aan het strand met zicht op de jachthaven prachtig!

Peeters

We hebben fijne dagen gehad. Park is mooi en voor kinderen is er genoeg te beleven. Zwembad, binnenspeeltuin, strand. Het huisje was bij aankomst niet schoon, dat was het enige minpunt. Verder fijn... We hebben fijne dagen gehad. Park is mooi en voor kinderen is er genoeg te beleven. Zwembad, binnenspeeltuin, strand. Het huisje was bij aankomst niet schoon, dat was het enige minpunt. Verder fijn en rustig, goed onderhouden park.

Het huisje is ruim dat is positief, het is wel heel erg gehorig. De bedden liggen vreselijk, we zijn eerder naar huis gegaan vanwege de pijn in onze rug van de bedden. De schoonmaak laat te wensen... Het huisje is ruim dat is positief, het is wel heel erg gehorig. De bedden liggen vreselijk, we zijn eerder naar huis gegaan vanwege de pijn in onze rug van de bedden. De schoonmaak laat te wensen over, de vloer plakt en de keukenspullen waren niet schoon. Het is fijn dat er een winkeltje is en de broodjes zelf in erg lekker. Het assortiment is echter vrij beperkt en het is erg duur. De speeltoestellen werden vervangen wat leuk is voor andere kinderen maar onze dochter van 1,5 kon nu 3 dagen nergens op het park spelen en we konden haar ook niet veilig laten rondlopen vanwege alle machines.

De liggen is super maar voor de rest zit in er nog veel aandachtspunten.

Rustig en mooi loop afstand Valkenburg
Heerlijk genieten ondanks het.weer

Fam.Holwerda

Fijn, rustig park. Fijne omgeving en vriendelijk
Personeel, we komen graag nog eens terug!

Roelie van Ommen

Mooi ruim park. Rustig gelegen.

Pieter Cast

Vriendelijk, schoon, goed chalet