Prima op vies huisje na bij aankomst

Hele fijne vakantie gehad! Prachtig huisje en mooie omgeving. Het zwembad is ook erg leuk. Mijn kinderen hebben genoten van de animatie, alhoewel we wat meer speeltuintjes misten. Een minpunt vond... Hele fijne vakantie gehad! Prachtig huisje en mooie omgeving. Het zwembad is ook erg leuk. Mijn kinderen hebben genoten van de animatie, alhoewel we wat meer speeltuintjes misten. Een minpunt vond ik dat de digitale sleutel en de deurcode beiden niet werkten bij aankomst. Bij servicepoint een nieuwe code gekregen welke ook niet werkte. Weer terug naar het servicepoint waar we uiteindelijk een sleutel meekregen. Dit was vervelend en kostte veel tijd bij aankomst, omdat ons huisje ook een eind van het servicepoint lag en we dus 2 keer terug moesten. Verder een heel fijn weekend gehad!

Dave Brandenburg

Fijn, rustig park. Mooie ruime lodges.

Enthousiast animatieteam.

Fijn en net park. Vriendelijk personeel

Roel Oomen

Fantastisch

Mooie ligging van het huisje. Schoon en goed onderhouden. De keurig onderhouden tuin was wel echt een pluspunt.

Fijn dat het strand op loopafstand is

Verbleven voor het eerst in het chalet (2) met 2 gezinnen. Is ons prima bevallen het campinggevoel. Voornemens volgend jaar 3 chalets naast elkaar te huren voor een langere periode. Al met al prima... Verbleven voor het eerst in het chalet (2) met 2 gezinnen. Is ons prima bevallen het campinggevoel. Voornemens volgend jaar 3 chalets naast elkaar te huren voor een langere periode. Al met al prima naar ons zin gehad. Bedankt voor alle vriendelijkheid door de medewerkers. Is heel prettige ervaring tijdens je verblijf.

R.F. van Schip

Comfortabel

Huisje was echt top. Ruim, prima locatie met zicht op het strand/speeltuin (handig met buitenspelende dochter), inrichting mooi, super schoon. Waren alle huisjes maar zo mooi in andere parken! Het... Huisje was echt top. Ruim, prima locatie met zicht op het strand/speeltuin (handig met buitenspelende dochter), inrichting mooi, super schoon. Waren alle huisjes maar zo mooi in andere parken! Het park is verder klein en dat zien we terug in het aanbod van activiteiten. Wat er te doen was, was ook snel volgeboekt. Personeel was super vriendelijk. Locatie van het park is top. Maar zodra het minder weer is loop je snel vast op het park. Weinig te doen. Het zwembad vonden wij echt een grote min. Super klein en gewoon gevaarlijk voor kleine kinderen. Bijna geen toezicht. Duikende tieners (wat niet de bedoeling is), harde ballen gooien, duwen, bovenop andere mensen springen. Na 20 minuten echt weggevlucht. Niet te doen. Vooral het gebrek aan toezicht (iets met regels/veiligheid) is niet ok. Het meertje is ook geen optie want al jaren een negatief zwemadvies. Het contrast is dan best wel groot. Huisje top, personeel top, voorzieningen prima, alles letterlijk binnen 100 meter, locatie top… maar de basics waarop je selecteert (park met leuk zwembad) valt dan weg, animatie beschikbaar. Vakantie was verder gewoon prima, maar denk niet dat we nog een keer komen.