Joey

Ik deel graag mijn ervaring met Roofix Dakdekkers omdat ik super tevreden ben over de werkzaamheden die ze voor ons hebben uitgevoerd. We zouden Roofix Dakdekkers aanbevelen aan iedereen die op zoek... Ik deel graag mijn ervaring met Roofix Dakdekkers omdat ik super tevreden ben over de werkzaamheden die ze voor ons hebben uitgevoerd. We zouden Roofix Dakdekkers aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar een betrouwbaar en professioneel bedrijf in Amsterdam.

Beste meneer Joey,

Lennard

Heel goed werk afgeleverd, prettige communicatie, flexibel, professioneel en zeer vriendelijke mensen. Blij dat we Roofix Dakdekkers hebben benadert!

Reactie Roofix Dakdekkers:

Bedankt voor uw positieve review!

Demi

We zochten naar een dakdekker die ons platte dak zou kunnen komen installeren. Gelukkig zijn we Roofix Dakdekkers tegengekomen want, we hebben nu een geweldige installatie ontvangen. Bedankt!!

Beste mevrouw Demi,

Augustijn

Gelukkig hebben we laatst ons dak laten controleren door Roofix. We hebben een uitgebreid rapport ontvangen met heldere uitleg over alles en uiteindelijk een geweldige dak renovatie ontvangen.

Beste meneer Augustijn,

Greetje

Wij zijn zeer tevreden over de kwaliteit van het geleverde werk. De dakdekkers waren experts en waren zeer professioneel. Ze hebben een zeer nette platte dak geplaatst.

Beste mevrouw Greetje,

Rudi

Ik had niet gelukkiger kunnen zijn met mijn ervaring met het werken met Roofix Dakdekkers! Ze waren professioneel, op tijd, behulpzaam en vriendelijk. De dakdekkers waren zeer bekwaam en hebben mijn... Ik had niet gelukkiger kunnen zijn met mijn ervaring met het werken met Roofix Dakdekkers! Ze waren professioneel, op tijd, behulpzaam en vriendelijk. De dakdekkers waren zeer bekwaam en hebben mijn dak er fantastisch uit laten zien. Bedankt Roofix!

Beste meneer Rudi ,
Erg bedankt voor uw positieve review!
Roofix Dakdekkers

Meeke

Geweldige bedrijf, hebben de klus op tijd geklaard. Zou het iedereen aanbevelen die een professionele dakdekker nodig heeft in de regio Amsterdam.

Beste mevrouw Meeke,

Shaya

Snel geholpen, heldere uitleg over de werkzaamheden, duidelijke offerte en werken netjes. Een aanrader als u ook opzoek bent naar een dakdekker in de regio Amsterdam!

Reactie Roofix Dakdekkers:

Bedankt voor uw positieve review!

Nino

Professioneel werk geleverd. Het dak is met een geweldig resultaat afgerond. Uiteindelijk weer een prachtige dak op mijn huis!

Beste meneer Nino ,
Erg bedankt voor uw positieve review!
Roofix Dakdekkers

Aike

Uitstekend bedrijf! Duidelijke communicatie en zeer tevreden met ons dak. Bedankt!

Beste mevrouw Aike ,