Maud

We hadden last van een lekkage en waren ongerust over het doorlekken. We hebben gezocht naar een dakdekker in de regio Amsterdam en kwamen terecht bij Roofix Dakdekkers. Heel blij met het resultaat... We hadden last van een lekkage en waren ongerust over het doorlekken. We hebben gezocht naar een dakdekker in de regio Amsterdam en kwamen terecht bij Roofix Dakdekkers. Heel blij met het resultaat en het probleem is verholpen, bedankt!

Zoë

We waren opzoek naar een dakdekker in Amsterdam die een platte dak installatie kon uitvoeren. We zijn terecht gekomen bij Roofix Dakdekkers en konden geen beter resultaat ontvangen. Bedankt Roofix

Gijs

Mijn dak was toe aan een renovatie en heb hiervoor Roofix Dakdekkers gecontacteerd. Uiteindelijk een geweldig resultaat en ik ben heel tevreden over het gehele proces.

Stijn

Ik was op zoek naar een dakdekker in de regio Amsterdam en kwam terecht bij Roofix Dakdekkers. Lang verhaal kort geweldige service ontvangen + het zijn echte vakkundige dakdekkers. Echt een aanrader

Levi

Geweldige service. Het dakdekkersbedrijf gebruikte hoogwaardige materialen en leverde kwalitatief hoogstaand werk. Zeer tevreden!

Tess

Echt een aanrader, ik heb meerdere offertes opgevraagd maar Roofix bleek toch echt de best geprijsde. Blij met mijn keuze en jullie hebben uiteraard kwaliteit geleverd. Bedankt

Beste mevrouw de Leeuw,
Wij danken u voor de positieve review! We streven erna om kwaliteit te bieden tegen een betaalbare prijs.
Team Dakdekker Amsterdam|...
Beste mevrouw de Leeuw,

Annie

Heel goed werk afgeleverd (nieuwe platte dak geinstalleerd), prettige communicatie, flexibel, professioneel en zeer vriendelijke mensen. Blij dat we Roofix Dakdekkers uit Amsterdam hebben gekozen!

Beste mevrouw Hermans
Wij danken u voor de positieve review! Onze specialisten hebben met plezier aan uw dak gewerkt en we danken u voor de koffie en koekjes!
Met vriendelijke...
Beste mevrouw Hermans

Johanne

De firma Roofix Dakdekkers heeft mijn dak zeer deskundig en netjes geinstalleerd. Het zijn fijne en nette medewerkers. Ik kan dit bedrijf zeker aanraden.

Dani

Erg goede ervaring gehad met Roofix Dakdekkers. We hadden enkele lekkages aan onze dakranden. Tijdens de inspectie voor de offerte waren er 4 lekkages in kaart gebracht maar uiteindelijk alles goed... Erg goede ervaring gehad met Roofix Dakdekkers. We hadden enkele lekkages aan onze dakranden. Tijdens de inspectie voor de offerte waren er 4 lekkages in kaart gebracht maar uiteindelijk alles goed en netjes gerepareerd, dus wij zijn uitermate tevreden!

Bo

Deze vakmannen van Roofix Dakkdekkers zijn uitstekend in hun werk. Ze zijn heel duidelijk in hun communicatie en weten heel goed wat er gedaan moet worden. Hiernaast ook nog eens eerlijke prijs.... Deze vakmannen van Roofix Dakkdekkers zijn uitstekend in hun werk. Ze zijn heel duidelijk in hun communicatie en weten heel goed wat er gedaan moet worden. Hiernaast ook nog eens eerlijke prijs. Echt een aanrader als je opzoek bent naar een dakdekker in Amsterdam!