Franz

Geweldige installatie en problemen opgelost die andere aannemers in alleen maar erger maakten. Ze waren zeer transparant en geweldig in de communicatie.

Reactie Roofix Dakdekkers:

Bedankt voor uw positieve review!

Susannah

De renovatie van het dak is goed uitgevoerd. De kosten waren geweldig in verhouding met het resultaat. Ze communiceerden zeer tijdig, wat we enorm op prijs stelden!!

Beste mevrouw Susannah ,

Annelise

Ons dak had meerdere lekkages en waren heel bezorgd over eventuele waterschade. We hebben Roofix Dakdekkers ingeschakeld en ze hadden ons geweldig ondersteunt. Nogmaals bedankt heren!

Beste mevrouw Annelise ,

Sandra

Ik ben heel tevreden met de geweldige renovatie van mijn dak! Bedankt heren van Roofix Dakdekkers

Beste mevrouw Sandra,

Wim

Dakdekker in Amsterdam nodig? Ik zou zeggen kijk niet verder, Ik ben heel tevreden met het resultaat wat Roofix heeft geleverd!

Beste meneer Wim,

René

Roofix Dakdekkers houden zich netjes aan de afspraken. Ik twijfelde heel erg met welke dakdekker ik zou inschakelen die zich had gevestigd in Amsterdam maar, Roofix was de perfecte keuze voor ons.

Beste meneer René,

Alfred

Bedankt voor het installeren van onze prachtige witte bitumen dak! Ik kon niet meer blijer zijn met het resultaat!

Beste meneer Alfred,

Alexia

Het gehele project is professioneel aangepakt door Roofix Dakdekkers. Een bekende had Roofix ook al ingeschakeld en raadde mij ook aan om hun in te schakelen. Ik heb er geen enkel moment spijt van... Het gehele project is professioneel aangepakt door Roofix Dakdekkers. Een bekende had Roofix ook al ingeschakeld en raadde mij ook aan om hun in te schakelen. Ik heb er geen enkel moment spijt van gehad!

Beste mevrouw Alexia,

Leontien

Hoogst waarschijnlijk de beste dakdekker in Amsterdam. Zeer tevreden met de gang van zaken met de heren van Roofix Dakdekkers

Beste mevrouw Leontien,
Erg bedankt voor uw positieve review!
Roofix Dakdekkers

Damian

We hebben Roofix Dakdekkers meerdere malen ingeschakeld op verschillende locaties en tot nu toe hebben ze ons niet teleurgesteld. Top bedrijf!

Reactie Roofix Dakdekkers:

Bedankt voor uw positieve review!