Evi

Ik was op zoek naar een dakdekker in de regio Amsterdam, ik ben terecht gekomen bij Roofix en ik kon niet blijer zijn. Geweldig resultaat geboekt.

Milan

Recentelijk een offerte aangevraagd voor een platte dak installatiebij Roofix Dakdekkers, dit verliep heel soepel. Mooi resultaat en heel tevreden over hoe het gehele project is verlopen.

Martijn

Roofix Dakdekkers heeft net werk geleverd. Offerte was duidelijk. Het werk is op tijd afgekomen zoals afgesproken. Ik kan dit bedrijf zeker aanraden.

Marijn

Mijn dak was toe aan een renovatie en de specialisten van Roofix Dakdekkers waren hier perfect voor. We konden denk ik geen betere dakdekker in de regio Amsterdam inschakelen. Bedankt!

Sebastian

We hadden laatst last van een daklekkage en waren hier heel bezorgd over. De mannen van Roofix Dakdekkers wisten vlot en efficient het probleem op te lossen. Contact was heel fijn en verliep... We hadden laatst last van een daklekkage en waren hier heel bezorgd over. De mannen van Roofix Dakdekkers wisten vlot en efficient het probleem op te lossen. Contact was heel fijn en verliep vlekkeloos + de vakmannen waren zeer vriendelijk.

Nora

Professionals uitstekend vakmanschap tegen een zeer redelijke prijs. Zou het ten zeerste aanbevelen als je op zoek bent naar een dakdekker in de regio Amsterdam voor alle behoeften op het gebied van... Professionals uitstekend vakmanschap tegen een zeer redelijke prijs. Zou het ten zeerste aanbevelen als je op zoek bent naar een dakdekker in de regio Amsterdam voor alle behoeften op het gebied van dakbedekking.

Yara

Uitstekende resultaten. Ze zijn waarschijnlijk de beste dakdekker zo niet, een van de beste in de regio Amsterdam. De communicatie tijdens het project was geweldig. Roofix Dakdekkers heeft een mooi... Uitstekende resultaten. Ze zijn waarschijnlijk de beste dakdekker zo niet, een van de beste in de regio Amsterdam. De communicatie tijdens het project was geweldig. Roofix Dakdekkers heeft een mooi dak op ons huis achtergelaten. Nogmaals bedankt!

Olivia

Geweldige mensen en erg vriendelijk. Wacht niet langer en bel Roofix Dakdekkers voor al uw dakwerken. Ze hebben uitstekend werk voor mij geleverd. Ik zal ze bellen voor al mijn toekomstige... Geweldige mensen en erg vriendelijk. Wacht niet langer en bel Roofix Dakdekkers voor al uw dakwerken. Ze hebben uitstekend werk voor mij geleverd. Ik zal ze bellen voor al mijn toekomstige dakbehoeften.

Wessel

Geweldige mensen, fantastisch qua prijs, hebben de klus op tijd geklaard. Zou het iedereen aanbevelen die een dak-expert nodig heeft in Amsterdam.

Emma

Mijn man en ik waren opzoek naar een dakdekker in Amsterdam. We kunnen met een goed gevoel zeggen dat onze werkzaamheden in goede handen hebben gelegd. Een geweldig resultaat ontvangen door de... Mijn man en ik waren opzoek naar een dakdekker in Amsterdam. We kunnen met een goed gevoel zeggen dat onze werkzaamheden in goede handen hebben gelegd. Een geweldig resultaat ontvangen door de mannen van Roofix Dakdekkers