Michel

We hadden laatst een dakinspectie aangevraagd en verliep vlekkeloos. Een duidelijk rapport ontvangen en fijne communicatie tegenover ons. Zeker een aanrader!

Beste meneer Michel,
We danken u voor de positieve feedback!

Dirkjan

We hadden een ervaren en professionele dakdekker nodig voor de renovatie van onze dak. De vakmannen van Roofix Dakdekkers waren hier meer dan geschikt voor. Ik zit nu met een geweldig dak boven mijn... We hadden een ervaren en professionele dakdekker nodig voor de renovatie van onze dak. De vakmannen van Roofix Dakdekkers waren hier meer dan geschikt voor. Ik zit nu met een geweldig dak boven mijn hoofd. Nogmaals bedankt!

Frederico

Onze schoorsteen had echt een renovering nodig. De dakdekkers van Roofix Dakdekkers wisten uiteraard een geweldig resultaat te leveren. Echt een aanrader als je opzoek bent naar een dakdekker in... Onze schoorsteen had echt een renovering nodig. De dakdekkers van Roofix Dakdekkers wisten uiteraard een geweldig resultaat te leveren. Echt een aanrader als je opzoek bent naar een dakdekker in Amsterdam.

Lina

Ik wou graag een installatie van een Bitumen dak. De experts van Roofix Dakdekkers kwamen geheel gratis langs om een geweldig rapport aan ons uit te reiken en waren heel transparant met de... Ik wou graag een installatie van een Bitumen dak. De experts van Roofix Dakdekkers kwamen geheel gratis langs om een geweldig rapport aan ons uit te reiken en waren heel transparant met de kostenberekening. Geweldige service!

Luca

Ons dak was heel lang niet onderhouden en onze Nokvorsten waren in de slechtste conditie. We hebben ze laten renoveren door Roofix Dakdekkers en zijn van plan om meer werkzaamheden te laten... Ons dak was heel lang niet onderhouden en onze Nokvorsten waren in de slechtste conditie. We hebben ze laten renoveren door Roofix Dakdekkers en zijn van plan om meer werkzaamheden te laten uitvoeren door Roofix Dakdekkers.

Issabella

We waren opzoek naar een dakdekker in Amsterdam die onze goten kon renoveren en hebben hiervoor Roofix Dakdekkers voor ingeschakeld. Geweldige renovatie.

Sophia

Onze schoorsteen was toe aan een renovatie. Roofix Dakdekkers heeft onze schoorsteen weer een parel gemaakt. Bedankt mannen!

Liv

We waren opzoek naar een dakdekker die een plat dak zou kunnen installeren. We zijn terecht gekomen bij Roofix Dakdekkers en wisten dat we onze werkzaamheden in de juiste handen hebben gelegd.... We waren opzoek naar een dakdekker die een plat dak zou kunnen installeren. We zijn terecht gekomen bij Roofix Dakdekkers en wisten dat we onze werkzaamheden in de juiste handen hebben gelegd. Bedankt!

Lieke

Ik en mijn man waren het samen mee eens dat ons dak toe was aan een renovatie. We zochten een dakdekker in de regio Amsterdam en gelukkig kwamen we terecht bij Roofix Dakdekkers. We hebben weer een... Ik en mijn man waren het samen mee eens dat ons dak toe was aan een renovatie. We zochten een dakdekker in de regio Amsterdam en gelukkig kwamen we terecht bij Roofix Dakdekkers. We hebben weer een geweldige dak.

Nina

We twijfelde of er eventuele werkzaamheden mogelijk waren op ons dak. We lieten Roofix langskomen en ze hadden een fijn rapport over de eventueel uit te voeren werkzaamheden. Geweldige communicatie... We twijfelde of er eventuele werkzaamheden mogelijk waren op ons dak. We lieten Roofix langskomen en ze hadden een fijn rapport over de eventueel uit te voeren werkzaamheden. Geweldige communicatie met Roofix Dakdekkers.