Rens

Zoek je een goede dakdekker in de regio Amsterdam? Dan ben je bij Roofix Dakdekkers aan het juiste adres. Ik weet waar ik mijn zaken zal brengen in de toekomst!

Wout

Dit bedrijf heeft fantastisch werk geleverd bij het vervangen van ons dak. Ze waren professioneel, georganiseerd en zorgden ervoor dat ze alles opruimden als ze klaar waren met de klus. Chapeau... Dit bedrijf heeft fantastisch werk geleverd bij het vervangen van ons dak. Ze waren professioneel, georganiseerd en zorgden ervoor dat ze alles opruimden als ze klaar waren met de klus. Chapeau Roofix Dakdekkers

Samuel

Waar andere dakdekkers de tarieven torenhoog lieten oplopen bleven zij trouw aan de prijzen. Zorgvuldig gewerkt, netjes in de communicatie, vriendelijk en beleefd. Ik ga Roofix zeker inschakelen bij... Waar andere dakdekkers de tarieven torenhoog lieten oplopen bleven zij trouw aan de prijzen. Zorgvuldig gewerkt, netjes in de communicatie, vriendelijk en beleefd. Ik ga Roofix zeker inschakelen bij andere zaken indien nodig.

Joran

Geweldig bedrijf, zeer professioneel en komen afspraken na. We hadden last van een daklekkage maar de mannen van Roofix Dakdekkers hadden het kunnen oplossen met hun professionele vaardigheden.... Geweldig bedrijf, zeer professioneel en komen afspraken na. We hadden last van een daklekkage maar de mannen van Roofix Dakdekkers hadden het kunnen oplossen met hun professionele vaardigheden. Zeker een aanrader voor iedereen in de regio Amsterdam op zoek naar een betrouwbare dakdekker. Nogmaals bedankt!

Giel

Ik zocht een dakdekker in de regio Amsterdam. Afgelopen week heeft Roofix Dakdekkers onze platte dak geinstalleerd. Geweldig werk afgeleverd. Vriendelijke en hardwerkende mensen. Ik ben zeer... Ik zocht een dakdekker in de regio Amsterdam. Afgelopen week heeft Roofix Dakdekkers onze platte dak geinstalleerd. Geweldig werk afgeleverd. Vriendelijke en hardwerkende mensen. Ik ben zeer tevreden over het resultaat en het proces!

Sil

Na goed geïnformeerd te zijn heb ik een goede offerte gehad zeker qua prijs! Ze hebben naar volle tevredenheid gerepareerd. Goede vriendelijke vakmensen!

Tygo

Een erg fijne ervaring!!! Geven goed advies, komen afspraken na . De vakmannen hebben keurig gewerkt en alles zeer netjes achtergelaten.

Mathijs

Goede communicatie, grondige inspectie met veel communicatie vooraf en achteraf na de klus. Super duidelijk en professioneel! Bedankt mannen van Roofix Dakdekkers!

Nathan

Top bedrijf, komen afspraken op tijd na. Dak ziet er goed uit. Ik zal dit bedrijf zeker weer benaderen, mocht het nodig zijn.

Guus

Leuke vriendelijke jongens, denken mee om problemen op te lossen. 1x geweest en opgelost. Ik raad iedereen aan om hun te bellen. Eerlijk en betrouwbaar. Top! En nogmaals bedankt.