Chelsey

Wij zagen toevallig Roofix Dakdekkers werken aan een dak in onze straat en besloten om ook maar met hun in zee te gaan. Dat bleek een hele goede keuze als we nu kijken naar de resultaten.

Beste mevrouw Chelsey,

Frits de Groote

Heel erg blij met de resultaten die we geleverd hebben gekregen. Zeker een aanrader!

Marion

Onze goten + dak hadden een renovatie nodig. De vakmannen van Roofix Dakdekkers zijn heel professioneel en klantvriendelijk. Een echte aanrader als je opzoek bent naar een dakdekker in Amsterdam

Beste mevrouw Marion,
Erg bedankt voor uw positieve review!
Roofix Dakdekkers

Terry

We hadden dringend een dakrenovatie nodig en schakelde hiervoor Roofix Dakdekkers in. Heel erg tevreden met de resultaten.

Beste meneer Terry,

Thomas

Laatst zag ik Roofix Dakdekkers voorbij komen en besloot om maar contact op te nemen voor mijn dakwerkzaamheden. Ik kan je zeggen geen moment spijt!

Brigit

Simpelweg zeer tevreden over de communicatie en het gehele proces. Klantvriendelijk, Transparant en uiteraard vakkundig.

Beste mevrouw Brigit ,

Celine

Ik was opzoek naar een dakdekker in Amsterdam. Ik had met meerdere dakdekkers contact opgenomen maar, Roofix Dakdekkers bood de beste service en klantvriendelijkheid dus, welke ik zou kiezen was... Ik was opzoek naar een dakdekker in Amsterdam. Ik had met meerdere dakdekkers contact opgenomen maar, Roofix Dakdekkers bood de beste service en klantvriendelijkheid dus, welke ik zou kiezen was vrij duidelijk.

Beste mevrouw Celine,

Suzanne

We waren aan het twijfelen of we ons dak zouden laten renoveren. Uiteindelijk besloten om Roofix Dakdekkers in te schakelen en we zijn alleen maar tevreden gesteld.

Beste mevrouw Suzanne ,
Erg bedankt voor uw positieve review!
Roofix Dakdekkers

Melissa

We hadden dringend een witte bitumen dak nodig op onze locatie. De mannen van Roofix Dakdekkers hebben het resultaat geleverd waar we op zaten te wachten.

Beste mevrouw Melissa,

Dustin

Ze lieten de woning netjes achter na het werken. Ze lieten me weten wat er aan de hand was en wat ik kon verwachten. Het werk dat ze hebben gedaan is uitstekend en mijn dak is in goede staat. Beste... Ze lieten de woning netjes achter na het werken. Ze lieten me weten wat er aan de hand was en wat ik kon verwachten. Het werk dat ze hebben gedaan is uitstekend en mijn dak is in goede staat. Beste dakdekker in Amsterdam!