Koen

Opzoek geweest naar een dakdekker in de regio Amsterdam en terecht gekomen bij Roofix Dakdekkers. De vakmannen hebben geweldige dakwerkzaamheden verricht.

Beste meneer Koen,

Roy

Zeer positieve ervaring meegemaakt met Roofix Dakdekkers. Echte vakmannen als het gaat om het renoveren van mijn dak + zeer vriendelijk personeel

Beste meneer Roy,

Wilfried

Geweldige vakmannen van Roofix Dakdekkers. Fijne communicatie en ze hebben een geweldig dak geleverd. Bedankt Roofix!

Robert

Beste dakdekker in de regio Amsterdam!

Naomi

We hebben vorige maand Roofix Dakdekkers ingeschakeld voor onze dakwerkzaamheden waaronder een dak renovatie. We zijn zeer tevreden met de professionaliteit die de mannen van Roofix hebben late zien.

Beste mevrouw Naomi ,
Erg bedankt voor uw positieve review!
Roofix Dakdekkers

Milano

We hebben laatst een vrijblijvende offerte aangevraagd en ik ben heel blij met hoe het allemaal is verlopen. Uiteindelijk een geweldige dakrenovatie ontvangen!

Beste meneer Milano ,

Kaj

Roofix Dakdekkers hebben een zeer net platte dak installatie uitgevoerd. Wij zijn heel gelukkig met het resultaat!

Beste meneer Kaj ,
Erg bedankt voor uw positieve review!
Roofix Dakdekkers

Simon

We waren opzoek naar een dakdekker in Amsterdam en hebben gelukkig Roofix Dakdekkers gecontacteerd. We hebben een geweldige dakrenovatie ontvangen.

Kasper

Ik had al jaren geen dakinspectie laten uitvoeren. Via een vriend hoorde ik dat Roofix Dakdekkers een gratis dakinspectie uitvoert en daarom besloot ik contact met ze op te nemen. De dakdekkers van... Ik had al jaren geen dakinspectie laten uitvoeren. Via een vriend hoorde ik dat Roofix Dakdekkers een gratis dakinspectie uitvoert en daarom besloot ik contact met ze op te nemen. De dakdekkers van Roofix Dakdekkers waren erg vriendelijk en professioneel. Ze waren snel ter plaatse en hebben een grondige inspectie gedaan naar het probleem. Ze hebben me uitgelegd wat de problemen aan mijn dak waren en hoe ze het konden oplossen.

Andreas

Recent heb ik contact opgenomen met Roofix Dakdekkers in verband met een probleem aan mijn dakgoot. Ik kan Roofix Dakdekkers van harte aanbevelen aan iedereen die problemen heeft met hun dak. Ze... Recent heb ik contact opgenomen met Roofix Dakdekkers in verband met een probleem aan mijn dakgoot. Ik kan Roofix Dakdekkers van harte aanbevelen aan iedereen die problemen heeft met hun dak. Ze hebben ons echt geweldig geholpen en ik ben ze enorm dankbaar voor hun professionaliteit en vakmanschap.

Beste meneer Andreas,