Roobol

M.Lupker

Arrogant bedrijf

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Een kleine 2 jaar geleden heeft de firma Roobol uit Dordrecht bij ons de bovenverdieping naar tevredenheid voorzien van vinyl en voor beide slaapkamers licht weerende jaloezieën geplaatst. Nu hadden... Een kleine 2 jaar geleden heeft de firma Roobol uit Dordrecht bij ons de bovenverdieping naar tevredenheid voorzien van vinyl en voor beide slaapkamers licht weerende jaloezieën geplaatst. Nu hadden wij een op maat gemaakte loop droogmat nodig bij de voordeur en belde naar Roobol, helaas was Roobol niet bereid om dat te doen, het antwoord was: “ daar komen we niet voor, we komen alleen als u ook een vloer besteld”. Ik was hier zeer verbaasd over en vind het nogal arrogant om een klant op die manier te behandelen. We zijn naar de concurrent ( Carpetright ) gegaan en die wilde het wel doen, we willen ook onze trap laten renoveren en nu begrijpen jullie wel dat we dat niet door Roobol laten doen, jullie zijn met deze gang van zaken een klant kwijt!
Groet,
Monique

Reactie Roobol:

We begrijpen je reactie. Helaas ben je verkeerd geïnformeerd, want een deurmat leggen we ook wanneer het niet in combinatie is met het leggen van de vloer. Het leggen van enkel een deurmat is wel... We begrijpen je reactie. Helaas ben je verkeerd geïnformeerd, want een deurmat leggen we ook wanneer het niet in combinatie is met het leggen van de vloer. Het leggen van enkel een deurmat is wel minder voordelig, omdat de kosten voor de stoffeerder die moet komen (reiskosten en werktijd) apart betaald moeten worden. Wanneer het in combinatie met het leggen van een vloer gebeurt, kan het natuurlijk meer in één moeite meegenomen worden. Sorry dat we je niet goed hierover hebben geïnformeerd.

Personeel is sevice geicht, goed geschoold en creatief

Je wordt er vriendelijk en professioneel geholpen. Er wordt ook tijd aan je besteed.

Waren teleurgesteld dat zij geen novilon vloer oid konden leveren met ondervloer. Dat kon niet volgens de verkoper. Maar bij een ander zijn we daarvoor prima geslaagd.

Vriendelijke medewerkster, Corona maatregelen goed nageleefd, lekkere koffie maar verre van deskundig & erg duur. Ik moest heel veel van mijn wensen vaak herhalen. Daarnaast moet ik uiteindelijk... Vriendelijke medewerkster, Corona maatregelen goed nageleefd, lekkere koffie maar verre van deskundig & erg duur. Ik moest heel veel van mijn wensen vaak herhalen. Daarnaast moet ik uiteindelijk voor vanalles extra betalen, zoals meten, vermaken, ophangen en worden mijn oude gordijnen ook niet meegenomen (er was zelfs geen optie voor). Vele malen duurder dan "de goedkope zaken" maar dan verwacht je ook wat. Hierdoor beveel ik het niet aan

Jaco

Prima!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Fijn geholpen, word meegedacht en goed advies. Netjes en snel gelegd.

Goed geholpen, beleefde enthousiaste medewerker die ook af en toe haar visie en ervaring deelde over zaken wat heel helpend was. Nette winkel.

Super blij mee

Aardige medewerkers, erg behulpzaam. Het was jammer dat onze vloer kort voor het ophalen (4 dagen) werd geannuleerd. Er werd niet zelf begonnen over een tegemoetkoming. Erg vervelend en stressvol.