Roobol

M van Nes

Prachtige winkele en heel goede service. Klant vriendelijk

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Er is niemand geweest om de maat te nemen dus geen mening over

C. de Boer

Prettige firma.

A. van den Brink

Eerste indruk in de winkel was goed. Bij het leggen (PVC) ging het mis. Er was niet goed ingemeten waardoor er een tekort was en ze later terug moesten komen. Daarnaast waren er veel fouten gemaakt... Eerste indruk in de winkel was goed. Bij het leggen (PVC) ging het mis. Er was niet goed ingemeten waardoor er een tekort was en ze later terug moesten komen. Daarnaast waren er veel fouten gemaakt tijdens het leggen. Stroken te kort gesneden en stukje tussen gefrommeld, te ver ingesneden en niet strak langs de plinten afgesneden waardoor er flinke kieren ontstonden langs alle wanden. Direct klacht telefonisch gemeld aan de winkel, maar hier werd niet echt serieus mee om gegaan. Er zou iemand 2 weken later wel even komen kijken? Na veel gedoe en uiteindelijk hoofdkantoor gebeld kwam het zelfde stoffeerbedrijf weer langs om te kijken. Deze gaf toe dat het niet goed was, er moesten een aantal stroken vervangen worden en de randen moesten worden gekit. Dit werd 2 weken later gedaan. Helaas bij het vervangen van de stroken was de lijmlaag niet goed weggehaald, waardoor de nieuwe stroken uitstaken. Wederom moest het bedrijf terug komen en deze stroken vervangen. Al met al geen goede ervaring. Roobol is ons kwijt als klant en wij zullen Roobol ook niet aanbevelen bij vrienden en familie.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

beter advies in winkels (in overleg met stoffeerder, bij ons ging het mis bij plinten vooraf leggen)
betere oplossingsgerichtheid, pas na een hoop "gezeur" aan de telefoon werd er direct actie ondernomen.
beter inmeten, zodat er niet een 2e keer terug hoeft te worden gekomen
beter stoffeerbedrijf

Van Rossum

Keurige zaak prima geholpen door een zeer bekwame dame!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Het inmeten was niet goed gegaan kennelijk, wij kwamen een pak laminaat te kort, dit is jammer en geeft een hoop extra gedoe.

Zahradnij

Groot en overzichtelijk

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In winkel de maten goed doorgegeven en ook voor de ondervloer( vinyl met geluiddempende ondervloer) maar toen de bezorger kwam keggen had hij restjes ondervloer mee ipv de rol zoals in winkel... In winkel de maten goed doorgegeven en ook voor de ondervloer( vinyl met geluiddempende ondervloer) maar toen de bezorger kwam keggen had hij restjes ondervloer mee ipv de rol zoals in winkel afgesproken waardoor we 1,5 meter te kort kwamen en hij overal restje neerlegde dat vonden wij erg slordig, misschien waten wij de laatste uit de bezorgdienst maar ik heb er wel melding van gemaakt, ze hadden op zijn minst een deel vh geld terug kunnen storten??

M.I. Van der Stouwe-Felderhof

We zijn erg tevreden over het ophangen van de gordijnrailsen en de vitrages en overgordijnen. De keurige werkwijze is de overige bewoners van ons appartementencomplex eveneens opgevallen. Grote... We zijn erg tevreden over het ophangen van de gordijnrailsen en de vitrages en overgordijnen. De keurige werkwijze is de overige bewoners van ons appartementencomplex eveneens opgevallen. Grote klasse!

W. Meijer

Fijne zaak

Vd Brink

Oke

Nagtegaal

Prima, servicegerichte winkel

G.Provoost

Overzichtelijke winkel, eerlijk advies keurige aflevering van het product.