Roobol

De Vries

Molenaar

TOP

Geef een toelichting bij je beoordeling.

ik merkte dat de mannen die het leggen keihard werken en zich geen pauze gunnen, zij hebben bij mij 77m2 gelegd en starten om 9 uur en reden 17 uur weg, nou kan je denken dat is maar..kuch...8 uur... ik merkte dat de mannen die het leggen keihard werken en zich geen pauze gunnen, zij hebben bij mij 77m2 gelegd en starten om 9 uur en reden 17 uur weg, nou kan je denken dat is maar..kuch...8 uur maar dat is lichamelijke arbeid, uitlaten, inpakken, op je knieën. Ik doe het ze niet na, dag in dag uit! OP een paar korte koffiepauzetjes na gingen ze door. Respect!!

M Aalbers

Puck de Ruiter

Woonwinkel met ruime sortering.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Van Roobol Hsum naar Huizen gegaan, omdat Hsum andere info gaf dan Huizen en mij niet kon helpen. Roobol Huizen heeft mij prima geholpen en ook over de service ben ik prima te spreken. Van Roobol Hsum naar Huizen gegaan, omdat Hsum andere info gaf dan Huizen en mij niet kon helpen. Roobol Huizen heeft mij prima geholpen en ook over de service ben ik prima te spreken.
Koordjes vouwgordijnen moeten tehenwoordig 1.50 boven de vloer, maar dat is niet handig voor kleine mensen. Ik moet nu op de bank staan en meubels aan de kant schuiven om de gordijnen te kunnen bedienen.

Niels Rehe

Prima contact

C.H.Vlug

E.Dekker

Laminaat/trap

C.H.Vlug

Jorien

Goede winkel met veel mogelijkheden voor de vloer. Advies vond ik iets minder. Door één vrouwelijke medewerker luisterde niet echt heel erg naar onze wensen. Daarna heeft een jongen meneer ons erg... Goede winkel met veel mogelijkheden voor de vloer. Advies vond ik iets minder. Door één vrouwelijke medewerker luisterde niet echt heel erg naar onze wensen. Daarna heeft een jongen meneer ons erg goed geholpen behulpzaam en vriendelijk.

Hagen

Prettige winkel met goede service