Roobol

Monique

Het is een ok bedrijf die Markt duideijke afspraken.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Misschien iets aan het concept gratis leggen doen. Jullie zeggen gratis maar dan komt een potje primer ( dat volgens de stoffeerder was niet nodig) en lijm en ondertapijt bij. Leggen in overloop... Misschien iets aan het concept gratis leggen doen. Jullie zeggen gratis maar dan komt een potje primer ( dat volgens de stoffeerder was niet nodig) en lijm en ondertapijt bij. Leggen in overloop :ik ben zelf achter gekomen dat het tapijt op die plek niet gelijmd hoeft te worden maar gespannen. Jullie hebben wel vriendelijk de order aangepast. Jullie hoofdkantoor was telefonisch bereikbaar.
Verder jullie marketing: leg meer nadruk over wat Roobol beter/anders doet dan anderen.

L.Hordijk.

Plezierige zaak klantvriendelijk.

heilmann

Prettige winkel met goed personeel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Tijdstip voor opmeten en leggen van vloerbedekking weet de klant pas de middag vóór de afgesproken datum. Ook moet hij dat zelf opzoeken. Dat moet beter. Een modern bedrijf geeft boodschappen via... Tijdstip voor opmeten en leggen van vloerbedekking weet de klant pas de middag vóór de afgesproken datum. Ook moet hij dat zelf opzoeken. Dat moet beter. Een modern bedrijf geeft boodschappen via SMS en meer tijdig.

j.g.kwakernaak

Prima winkel met vriendelijk en deskundig personeel

H.S. van Gelder

Zie de onderstaande beoordelingen. We werden zeer vriendelijk en deskundig van advies gediend. Er werd zeer soepel gereageerd op ons verzoek om uitstel van maatneming en stofferen. Er werd een... Zie de onderstaande beoordelingen. We werden zeer vriendelijk en deskundig van advies gediend. Er werd zeer soepel gereageerd op ons verzoek om uitstel van maatneming en stofferen. Er werd een uitstekend product afgeleverd en gemonteerd. Alle lof voor Roobol!!

Grootveld

Uitstekende ervaring

Sylvia Zuidinga

Degelijke winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Winkel doet oudbollig aan. Voor jonge mensen niet echt hip.

Ina van der Weele-Beek

Nette en goede zaak.

Klasen

Prima zaak

A.Rozema

We zijn heel goed geholpen. De bestelling werd op tijd afgeleverd en netjes gestoffeerd.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Verbeterpunt. De stoffeerder kwam alleen en ik moest helpen de vloerbedekking naar boven te brengen, wat een hele zware klus was. Aanbeveling stoffeerders met zijn tweeën laten komen, wat ook veel... Verbeterpunt. De stoffeerder kwam alleen en ik moest helpen de vloerbedekking naar boven te brengen, wat een hele zware klus was. Aanbeveling stoffeerders met zijn tweeën laten komen, wat ook veel makkelijker is voor de stoffeerder, want hij had moeite om debvloerbedekking naar boven te brenhen