Roobol

G. Remigius

Goed geholpen in de winkel in Huizen. Met veel geduld. De trappen en overlopen zijn prachtig bekleed

Nee

Christiano

Slechte service & onprofessioneel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Een droogloop mat van dik €200 (rol) kan er geen opmaat service verleend worden.
En met de vraag of ze bij mij thuis opmaat kunnen snijden krijg je als antwoord voor een deurmat?

Filiaal Roobol Huizen!

Reactie Roobol:

Vervelend dat je een negatieve ervaring hebt met de aankoop van je deurmat. De deurmat kan aan huis op maat gesneden worden tegen betaling van de kosten voor de stoffeerder (v.a. 65 euro). Wanneer... Vervelend dat je een negatieve ervaring hebt met de aankoop van je deurmat. De deurmat kan aan huis op maat gesneden worden tegen betaling van de kosten voor de stoffeerder (v.a. 65 euro). Wanneer de deurmat in combinatie met een vloer gelegd moet worden, is dat voordeliger aangezien de stoffeerder er dan al is om de vloer te leggen en niet speciaal moet rijden.

van Schaik

Een prettige zaak

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Prima geholpen in zaak Huizen om vloerbedekking te bestellen.

Vakkundig pvc vloer gelegd en snel en netjes, zeer tevreden

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Geen negatief puntje voor wat betreft het leggen

R. A. Van Loenen

Begin maart bij Roobol Huizen tapijt voor het trappenhuis besteld. De dame van Roobol heeft ons prima geadviseerd. Het leggen is op verzoek van ons wat uitgesteld ivm Corona. Deze week is het tapijt... Begin maart bij Roobol Huizen tapijt voor het trappenhuis besteld. De dame van Roobol heeft ons prima geadviseerd. Het leggen is op verzoek van ons wat uitgesteld ivm Corona. Deze week is het tapijt gelegd door 2 heren van Roobol-Almere. Wat een correct, efficiënt werkend team!
In een morgen werden 2 trappen, overloop en zolder gelegd. Om 12 uur was alles netjes opgeruimd en vertrokken de heren. Complimenten. Wij bevelen Roobol en zijn vakmensen, “stoffeerders” van harte aan!

Prima. Geen verbeterpunten

S.L. Almeida

Super service

Super service

Charlotte Bikkers - van Dijk

Zeer slechte service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Hele slechte ervaring met Roobol Huizen. Gini van Empelen is daar bedrijfsleider, maar heeft niets in te brengen. Fouten die door Roobol of hun verschillende zzp’ers gemaakt worden, wordt niets mee... Hele slechte ervaring met Roobol Huizen. Gini van Empelen is daar bedrijfsleider, maar heeft niets in te brengen. Fouten die door Roobol of hun verschillende zzp’ers gemaakt worden, wordt niets mee gedaan. Er wordt binnen de organisatie naar elkaar verwezen, maar niemand neemt verantwoordelijkheid. Hele slechte service en als er iets niet goed is kom je uiteindelijk met lege handen te staan of adviseren ze je om een klacht in te dienen bij de klachtenservice. En dan gaat het hoofdkantoor misschien overwegen of ze er iets aan kunnen doen. Dit terwijl we voor meer dan 10k besteld hebben. Waanzin.

Eras/ van wijk

Zeer goede service, enorm klantvriendelijk, goed aanbod, denken met je mee,

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Enorm goed geholpen, kundig, vriendelijk, behulpzaam, duidelijk stappen plan, enorm blij met de vloer

D.Woudenberg

Fijne winkel

Goed geholpen

LM van der Meer

vloerbedekking. Maar het belangrijkst vind ik dat er zeer deskundige, vriendelijke en attente Een prachtige ruime en zeer overzichtelijke zaak. Groot assortiment voor raambekleding en
verkopers in Huizen aanwezig zijn.

Geen verbeterpunten.