Roobol

Mooie winkel. Personeel is kundig. Mooie producten. Prijzen relatief hoog. Slechte communicatie. Wanneer je teveel of te weinig vloerstukken besteld hebt wordt er slecht met je meegedacht en is de... Mooie winkel. Personeel is kundig. Mooie producten. Prijzen relatief hoog. Slechte communicatie. Wanneer je teveel of te weinig vloerstukken besteld hebt wordt er slecht met je meegedacht en is de klant geen koning meer.

J Hund

Heel tevreden

Mevr. Bordes

Kan hier alleen op reageren hoe en wanneer het probleem met de gordijnene wordt opgelost.
In de winkel ging het prima.

Tatjana Teijsen

Ben heel blij met de service en ervaring

Hans Houweling

Goede prijs kwaliteit. Goede aflevering.
In mijn geval bizar slechte levertijd. Zie opmerking aan het eind.

d van eis

Een ruim opgezette winkel

J.L. Haan

Goede dienstverlening met kennis van zaken

Joe Kammermann

Goed assortiment, deskundig winkelpersoneel.
Goed assortiment, deskundig winkelpersoneel.
Minpunt is dat onze bestelling de eerste keer niet goed (helemaal niet) is verwerkt. Bij telefonische navraag na het afgesproken aantal weken is net gedaan of alles al was geregeld. Na nog een keer hetzelfde aantal weken wachten is uiteindelijk na het dubbele aantal weken wel geleverd. Rara hoe kan dat. Helaas zonder excuus en net doen alsof dat afgesproken was. Jammer, een gemiste kans.

Scheien

Goede winkel met het juiste advies

J. Varekamp-van der Horst

Klantvriendelijk en professioneel.