Roobol

Martin Jansen

Prima. Goed op de hoogte gehouden. Meedenken en prima meet en ophang service

Mitchell van den Heuvel

Zeer snelle acties ondernomen en zeer vriendelijke service.

Ron de Vries

Zeer vakkundig geholpen, ruime keuze in materiaal. Alles soepel verlopen

Laurens

Aankoop gedaan na tijd afspraak in de winkel. Erg prettig ivm mijn volle agenda

J van Vaalen

Personeel: vriendelijk, behulpzaam, meedenkend, niets is te gek. Alles wordt uit de kast gehaald om de juiste keus te helpen maken.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij konden niet tot een keus komen. Uiteindelijk kozen wij een vinyl vloer die helaas niet meer in 4 meter leverbaar was op dat moment. We zijn wederom voor een ander soort vloer gegaan. Men bleef... Wij konden niet tot een keus komen. Uiteindelijk kozen wij een vinyl vloer die helaas niet meer in 4 meter leverbaar was op dat moment. We zijn wederom voor een ander soort vloer gegaan. Men bleef vriendelijk en behulpzaam met bellen.
Wel vinden wij het jammer dat er niet meer mogelijk is in trapbekleding, zoals lederlook en donkerbruin kleuren.

M.ten Cate

Veel keuze en uitstekend,geduldig team ( in Huizen)

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Mss vlg x beter opletten hoeveel hoger/ lager nieuwe vloerbedekking wordt bij opmeten gordijnen ( beide bij Roobol gekocht). Gordijnen zijn nu te kort!

van Brussel

Matig/voldoende

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We hebben lang moeten wachten op het leveren. Er zit na afloop van het leggen lijm in de vitrage. De aansluiting van de ene kamer naar de andere kamer sluit niet geheel aan en is zeker niet recht.... We hebben lang moeten wachten op het leveren. Er zit na afloop van het leggen lijm in de vitrage. De aansluiting van de ene kamer naar de andere kamer sluit niet geheel aan en is zeker niet recht. Er bleef veel vloerbedekking liggen onder het mom van "d aar kunnen jullie de trap nog mee doen", maar hoe dan? Nu zitten we met veel restantjes, die we zelf naar de vuilnisbelt moeten brengen. Er zouden volgens de verkoopster altijd afwerkstrips worden meegenomen. Dat was niet het geval. Moeten we zelf doen. Evenals de laatste traptrede, die we graag in de kleur van de trap hadden gehouden is nu bekleed met nieuwe vloerbedekking. Deze matcht echter niet goed met de trap.

Brasser

Prima winkel met ruime keus

Geen probleem

Brasser

Top winkel. Met meer dan genoeg keus

Nee

Root

Heel kundig en vriendelijk met mooie spullen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Stofferen laat nog iets te wensen over, maar hier wordt een oplossing voor gezocht.