Roobol

H.J. de Bie

Prima winkel, met een ruime sortering, goed advies en goede service. De tevredenheid over de aankoop is groot.

Marijke Dop

Prima winkel! Goede kwaliteit en klantvriendelijk!

Geen commentaar!

Marjan

TOP

Zou het niet weten !?!?

R. Meijer

Degelijk en ook tamelijk conservatief bedrijf

leverdatum was discussie. 3 weken ipv de afgesproken 2 weken

A v Rooijen

Prima zaak

Nee hoor prima geholpen.

M. Van Tol

Prima winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij hebben tapijt met een soort 'ruit': horizontale en verticale draden van verschillende kleuren beige en bruin. Onze kamer is breder dan de rol dus we hebben een naadje. Dat wisten we. Maar de... Wij hebben tapijt met een soort 'ruit': horizontale en verticale draden van verschillende kleuren beige en bruin. Onze kamer is breder dan de rol dus we hebben een naadje. Dat wisten we. Maar de stoffeerder gaf aan dat het een zeer zichtbare naad wordt vanwege het patroon. En inderdaad is het GEEN mooie naad. De stoffeerder heeft het duidelijk en op tijd gezegd, dat was prima. Maar de verkoopster had ons eigenlijk ook moeten waarschuwen. Om die reden zet ik dat in deze review.

F.Flameling

Goede mensen en kwaliteit

Ebbinge

J.W. Smeenk

Een ouderwets goede winkel met een goede service.De kollektie mag wat groter.De uitstraling van de winkels heeft ook wat upgrading nodig.

ellen

Een prettige zak waar klantvriendelijkheid nog duidelijk aanwezig is.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Het plaatsen van de gordijnen en lamellen gebeurde razendsnel en er was een duidelijke afstemming onderling. daarbij werd er netjes gewerkt. Complimenten!