Roobol

Pdj

Genoeg keuze voor iedereen buget

Werden netjes geholpen

André

Vakkundig ,vriendelijk en gastvrij

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Direct het goede gevoel bij binnenkomst

Goede service, fijn personeel

ank coppen

Fijne zaak

vriendelijk meedenkend personeel.

Goed gesprek en goed advies

alles goed verlopen

Roobol

Betaalbaar en klantvriendelijk in de winkel
Van tevoren bij het monteren vande lamellen is er geen telefoontje geweest.
Was wel de afspraak.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Behalve de opmerking hierboven zijn we tevreden

J v d Heuvel

Winkelpersoneel heel goed geholpen maar januari 2019 vloer bij jullie gekocht en laten leggen ze gooiden de pakken laminaat zo hard op de vloer dat de tegels barsten en veel te kort op de schuifpui... Winkelpersoneel heel goed geholpen maar januari 2019 vloer bij jullie gekocht en laten leggen ze gooiden de pakken laminaat zo hard op de vloer dat de tegels barsten en veel te kort op de schuifpui gelegen door het uitzetten van de vloer de schuifdeuren niet meer open konden zelf 1centimeter er af gehaald met 55 euro kosten voor de deurstrip gekocht en hij kraakt nog steeds ben er niet tevreden over missen nog steeds 1 meter plint 2weken geleden zouden ze op maandag gordijnen komen hangen helemaal niets gehoord en niet geweest gebeld konden niet de chauffeur bereiken dinsdag gebeld we komen pas vrijdag dus hele week kamer overhoop toen zeiden ze chauffeur aan de deur geweest niet thuis op nummer 22 maar dat huisnummer bestaat niet hadden toch kunnen bellen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Helemaal niet tevreden denk niet dat we nog bij jullie kopen

Slechte uitvoering en aftersales

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Aan de voorkant een leuk gezicht, winkels door het hele land en een grote keten. Je hoort van diverse familieleden dat Roobol zo goed is met vloerbedekking, dus je besluit een vloer te kopen bij... Aan de voorkant een leuk gezicht, winkels door het hele land en een grote keten. Je hoort van diverse familieleden dat Roobol zo goed is met vloerbedekking, dus je besluit een vloer te kopen bij Roobol.

Aan de voorkant goed geregeld, tijdens de uitvoering en aan de achter belachelijk slecht geregeld!!

Vloer met happen aan de randen door een slechte uitvoering. Duidelijk onderbouwde mail met foto's gestuurd en je krijgt de opmerking dat het zo hoort en kan. Vooraf nooit advies gekregen dat er hele happen kunnen ontstaan en zichtbaar kunnen zijn, dan had ik dit niet gekozen. Alleen bij de radiator willen ze nog langs komen om de vloerbedekking vast te plakken.

Zonder specifiek akkoord voor het plakken belt de monteur mij op dat hij voor de deur staat op het door hen voorgestelde tijdstip. Terwijl voor mij heel duidelijk de discussie nog niet afgewikkeld was!!

Ik ben echt geen zeikerd en ben zeer coulant en geduldig, dit is dan ook mijn eerste negatieve review ooit en dat zegt ook wel iets!

Inmiddels weer ff verder en zit nog steeds met een kwalitatief slecht gelegde vloer in een kleine slaapkamer voor een lichte 550eu!!

Ik hoop dat Roobol dit nog gaat oplossen, dan zal ik mijn review bijdraaien, maar hier een zeer ontevreden klant dusver..

Mijn ervaring met roobol is;
De deskundigheid is groot. De medewerkster nam echt de tijd om ons zo goed mogelijk te adviseren. We waren echt klant, en geen nr.j

Een betrouwbaar bedrijf met deskundig personeel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Je wordt goed ontvangen, geholpen en advies gegeven wanneer dat nodig is.