Roobol

Mooie showroom. Soepele procedure om een afspraak te maken. Enthousiasme verdwijnt snel als je, ondanks een afspraak, een half uur moet wachten en er geen verklaring of excuus volgt. Verkoopgesprek... Mooie showroom. Soepele procedure om een afspraak te maken. Enthousiasme verdwijnt snel als je, ondanks een afspraak, een half uur moet wachten en er geen verklaring of excuus volgt. Verkoopgesprek meer gericht op het snel verkopen dan op de wens/ interesse van de klant.

Goed geholpen. En de gordijnen waren keurig gemaakt. Heel tevreden

Mark Winkelmann

Amateuristisch

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Veel personeel als winkelvulling. Paar vakrotten die weten waar ze het over hebben. Helaas krijg je deze moeilijk aan de lijn.
Veel fouten met leveringen. Veel dingen worden pas na een paar...
Veel fouten met leveringen. Veel dingen worden pas na een paar duidelijke boze woorden opgelost. Mijn tip als je hier wat wilt kopen direct boos worden, dan word er naar je geluisterd.

Reactie Roobol:

Jammer dat je niet blij bent met onze service. We helpen je natuurlijk graag om dit op te lossen. Ondertussen heeft één van onze medewerkers contact met je opgenomen en excuses aangeboden. Tijdens... Jammer dat je niet blij bent met onze service. We helpen je natuurlijk graag om dit op te lossen. Ondertussen heeft één van onze medewerkers contact met je opgenomen en excuses aangeboden. Tijdens de levering hadden er beter twee monteurs aanwezig kunnen zijn, dan nu één monteur.
We gaan ervan uit dat alles nu alsnog naar wens geleverd is. Mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust contact op met onze klantenservice, op werkdagen via 0180-644644.

Winkel met een topservice

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Gewenste pvc vloer kon niet geleverd worden ivm geen grondstoffen bij de fabriek ivm corona. Roobol is aan de slag gegaan om te kijken wat er het dichts bij de gewenste vloer kwam en ben nu... Gewenste pvc vloer kon niet geleverd worden ivm geen grondstoffen bij de fabriek ivm corona. Roobol is aan de slag gegaan om te kijken wat er het dichts bij de gewenste vloer kwam en ben nu superblij met deze pvc vloer.

Heel erg goed

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ze denken zo goed mee, hele mooie collectie en leveren vakwerk.

A. B.

Zeer slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

In de winkel goed geholpen, mooie spullen uitgezocht, onder andere zwarte houten jaloezieën.

Helaas was 1 van de jaloezieën beschadigd bij levering, maar dit was geen probleem en er werd keurig een nieuwe besteld voor ons. Op het moment dat deze werd opgehangen hing de nieuwe jaloezie erg ongelijk tov de andere jaloezie in hetzelfde raam.
We hebben hier wat van gezegd, kregen als antwoord dat we een aantal maanden moesten wachten aangezien het materiaal zou uitzakken. Dit gebeurde niet, dus namen wij opnieuw contact op met roobol. Ondertussen heel wat telefoontjes en mails verder maar komen niet verder dan; helaas we kunnen hier niets aan doen.
Toch vreemd, aangezien het de eerste keer qua maat keurig hing tov de andere jaloezie in het raam.
In eerste instantie goed te spreken over de producten maar na deze slechte service raad ik het iedereen af.

Reactie Roobol:

Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Houten jaloezieen zullen nooit helemaal gelijk hangen. Dit omdat het gewicht (hout) per lamel anders is. Dus de ene lamel zal iets verder uitzakken... Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Houten jaloezieen zullen nooit helemaal gelijk hangen. Dit omdat het gewicht (hout) per lamel anders is. Dus de ene lamel zal iets verder uitzakken dan de andere lamel. In het begin hangen de lamellen nagenoeg gelijk in de koorden (als de producten gelijk geplaatst worden) en daarna zakken ze iets door vanwege het gewicht. Wanneer er een nieuw product naast een bestaand product wordt opgehangen, is er uiteraard een verschil. Naar verloop van tijd zullen de lamellen van het nieuwe product ook iets uitzakken, waardoor dit verschil kleiner wordt. Hier kunnen we, zoals ook telefonisch besproken, helaas niets aan veranderen.

J.M. Deelstra

Top! Vriendelijke en kundig personeel.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Nemen alle tijd voor je en helpen tot een keuze te komen.

Goede zaak. Denkt met je mee. Doet wat hij beloofd heeft.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Onze wensen t.a..v. traprenovatie waren afwijkend. Roobol heeft zijn best gedaan om te realiseren wat wij wilden. Heeft dus met ons meegedacht.

Goede kwaliteit voor een redelijke prijs

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Afgelopen mei een goed verkoopgesprek. Afgelopen maandag het laminaat gelegd door de firma Soukotta. Professioneel bedrijf en denken met je mee. Ook de tapijtlegger keurige man. Een heel prettig team.

Frans

Slechte service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vloer besteld, iemand alles in laten meten en controle van ondervloer door medewerker van Roobol, waarop de reactie kwam dat de ondervloer perfect zou zijn voor aangekochte vloer. Echter toen... Vloer besteld, iemand alles in laten meten en controle van ondervloer door medewerker van Roobol, waarop de reactie kwam dat de ondervloer perfect zou zijn voor aangekochte vloer. Echter toen stoffeerders aankwamen gaven deze direct aan geen vloer te kunnen leggen op deze ondergrond. Roobol was niet van plan om een oplossing te zoeken, uiteindelijk via rechtsbijstandsverzekering mijn geld terug gekregen. Belachelijk dat je 35 euro betaald om alles na te laten kijken en daarna doet Roobol moeilijk en zeggen dat je het zelf moet oplossen, zeer slechte service. Gelukkig mijn vloer ergens anders kunnen bestellen en daar wel service verkregen!!

Reactie Roobol:

Jammer dat u niet tevreden bent over uw aankoop. Bij het inmeten is de bestaande laminaatvloer blijven liggen. De vloer die er onder lag kon de maatnemer daarom niet beoordelen. Er is met u... Jammer dat u niet tevreden bent over uw aankoop. Bij het inmeten is de bestaande laminaatvloer blijven liggen. De vloer die er onder lag kon de maatnemer daarom niet beoordelen. Er is met u afgesproken dat u de vloer zo glad mogelijk zou maken / opleveren en oneffenheden zou opvullen. Aan deze voorwaarden is helaas niet voldaan.
Daaropvolgend hebben we verschillende opties aangeboden. Een andere ondervloer, vlak maken van de vloer, een herkeuze voor een andere vloer etc. Zelfs het toch laten leggen op eigen risico. Dit gebeurde alles in goed overleg. Toch was geen van de opties voor u een gewenste oplossing waarna we overeengekomen zijn, met uw goedkeuring, dat we de order zouden annuleren met inhouden van de aanbetaling vanwege de reeds gemaakte kosten. Dat had uiteraard niet onze voorkeur, maar was helaas de enige mogelijkheid.