Roobol

José Van helden

Zeer goed

Dumas

In de winkel werd advies gegeven om onze trap te laten opmeten door de opmeetservice (35 EUR) zodat we er zeker van konden zijn dat we voldoende trapbekleding afnamen. Op de dag van bekleding had de... In de winkel werd advies gegeven om onze trap te laten opmeten door de opmeetservice (35 EUR) zodat we er zeker van konden zijn dat we voldoende trapbekleding afnamen. Op de dag van bekleding had de stoffeerder echter te weinig bekleding bij zich.
Een nieuwe afspraak gemaakt voor bekleding van de trap, inmiddels gezorgd dat er voor de twee keer iemand thuis was. Weer ontdekte de bekleder een fout met het tapijt. Nu maken we voor de derde keer een afspraak met Roobol. En zorgen we dat er wederom weer iemand thuis is. Uiteindelijk is de klant de dupe van de slordige werkwijze van Roobol.

Marloes

Grote keten, met groot assortiment.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Waarnemen tot 2x toe niet goed geweest waardoor wij onnodige extra kosten hebben moeten maken. Roobol komt daarin niet tegemoet, heeft een starre houding hierin. Vloeren ook niet in 1x netjes... Waarnemen tot 2x toe niet goed geweest waardoor wij onnodige extra kosten hebben moeten maken. Roobol komt daarin niet tegemoet, heeft een starre houding hierin. Vloeren ook niet in 1x netjes gelegd waardoor service bezoek nodig is.

Reactie Roobol:

Naar aanleiding van uw feedback is er inmiddels contact met u geweest. Voor het beoordelen van de vloer staat reeds een afspraak. We gaan er voor zorgen dat e.e.a. naar tevredenheid wordt opgelost.

jan

Goede kwaliteit/prijsverhouding
klantvriendelijk

w.zwets

Goede ser vice

lange wachttijd in winkel

E Booij

Bizar slechte service, na 5x langskomen is het product nog steeds niet in orde. Nemen constant verkeerde onderdelen mee.

Reactie Roobol:

Sorry! We zijn inderdaad met een verkeerd onderdeel op pad gegaan. Daarbij hebben we ook nog twee keer voor een gesloten deur gestaan. Inmiddels is het probleem opgelost en is de rem van de jaloezie... Sorry! We zijn inderdaad met een verkeerd onderdeel op pad gegaan. Daarbij hebben we ook nog twee keer voor een gesloten deur gestaan. Inmiddels is het probleem opgelost en is de rem van de jaloezie vervangen.

A.J.Jansen

Moeilijk doen bij nalopen klachten. Onzin om foto’s te moeten maken.
De klachten duidelijk aangegeven.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Bij melding klachten niet zo moeilijk doen.

A.J.Jansen

Moeilijk doen bij nalopen klachten. Onzin om foto’s te moeten maken.
De klachten duidelijk aangegeven.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Bij melding klachten niet zo moeilijk doen.

J.Schipper

Goede service en nette afwerking

vG

Nieuwe vloer bij Roobol besteld en deze is vakkundig gelegd. Alle lof voor deze vaklui.
Het kantoor trekt deze beoordeling echter naar een dikke onvoldoende.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Roobol rekent 35 euro voor het maatnemen van de ruimte. Een klusje wat ongeveer 15 minuten in beslag nam.
Tijdens het leggen van de vloer bleek dat niet het juiste materiaal was berekend. Het voorberekende materiaal was technisch gezien uberhaupt niet te leggen in onze situatie, wat doet vermoeden dat het maatnemen niet door een professional is gebeurd. Dit betekende dat een nieuwe afspraak moest worden ingepland om het werk af te maken met het juiste materiaal (dus opnieuw een vrije dag van werk opnemen om thuis te kunnen zijn).
Het terugvorderen van de maatneemkosten was niet bespreekbaar met Roobol want 'fouten worden nou eenmaal gemaakt' was het simpele verweer. Sterker nog, Roobol wilde het additioneel benodigde materiaal alsnog in rekening gaan brengen. Bij wijze van 'service' is wel het materiaal dat nooit is gelegd van de factuur gehaald, echter gebeurde dit pas toen hier door ons specifiek om werd gevraagd!