Roobol

Slechte uitvoering en aftersales

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Aan de voorkant een leuk gezicht, winkels door het hele land en een grote keten. Je hoort van diverse familieleden dat Roobol zo goed is met vloerbedekking, dus je besluit een vloer te kopen bij Roobol.

Aan de voorkant goed geregeld, tijdens de uitvoering en aan de achter belachelijk slecht geregeld!!

Vloer met happen aan de randen door een slechte uitvoering. Duidelijk onderbouwde mail met foto's gestuurd en je krijgt de opmerking dat het zo hoort en kan. Vooraf nooit advies gekregen dat er hele happen kunnen ontstaan en zichtbaar kunnen zijn, dan had ik dit niet gekozen. Alleen bij de radiator willen ze nog langs komen om de vloerbedekking vast te plakken.

Zonder specifiek akkoord voor het plakken belt de monteur mij op dat hij voor de deur staat op het door hen voorgestelde tijdstip. Terwijl voor mij heel duidelijk de discussie nog niet afgewikkeld was!!

Ik ben echt geen zeikerd en ben zeer coulant en geduldig, dit is dan ook mijn eerste negatieve review ooit en dat zegt ook wel iets!

Inmiddels weer ff verder en zit nog steeds met een kwalitatief slecht gelegde vloer in een kleine slaapkamer voor een lichte 550eu!!

Ik hoop dat Roobol dit nog gaat oplossen, dan zal ik mijn review bijdraaien, maar hier een zeer ontevreden klant dusver..

Score voor Roobol: 1/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee