Roobol

geen tips

Bastiaan Ruizeveld de Winter

Ruime keuze en klantvriendelijk

M.Klomp

Zaak met veel keuze , wordt goed geholpen en nemen alle tijd voor je .
prijs kwaliteit is goed

Hans van der Meer

Het geleverde product is slecht en slechte communicatie waardoor heel veel fout gaat.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Jazeker. De communicatie is zeer slecht. Van gekoppelde afspraken met het hoofdkantoor en de winkel van Barendrecht weet de monteur niets.Dus maar weer duidelijk maken dat er een Duette meegenomen... Jazeker. De communicatie is zeer slecht. Van gekoppelde afspraken met het hoofdkantoor en de winkel van Barendrecht weet de monteur niets.Dus maar weer duidelijk maken dat er een Duette meegenomen moet worden. Dit speelt inmiddels al maanden!
Daarnaast zijn wij zeer ontevreden over de geleverde Duettes (ongeveer € 2500 !!). Een dag nadat de monteur langs geweest is hangen ze al weer scheef bij het optrekken. Mijn advies koop deze duetten niet.

Afhankelijk van de afhandeling van het geheel kan de beoordeling aangepast worden.

Dellavo

Wij zijn heel goed geholpen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij zijn goed geholpen in de winkel in Barendrecht
die mevrouw heeft heel goed haar best gedaan voor mijn moeder

Svraka

Niet helemaal naar onze verwachting

Geef een toelichting bij je beoordeling.

1 week voordat onze trappentreden werden bestoferd hebben we alles netjes in wit geverfd zodat we aan het eind compleet plaatje hebben..Na bestofering hebben we nu op paar plekken deukjes op onze... 1 week voordat onze trappentreden werden bestoferd hebben we alles netjes in wit geverfd zodat we aan het eind compleet plaatje hebben..Na bestofering hebben we nu op paar plekken deukjes op onze trappen en dat moeten we weer mooi maken..Voor zo een prijs hebben we meer verwacht,het is niet zo mooi afgewerkt waar de tapijt bij elkaar komt.

Floret

Ik vond de service van Roobol erg professioneel. Er werd in de winkel met mij meegedacht en het ging niet alleen maar om verkopen maar ook oprecht helpen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wat ik wel vervelend vond; er kwamen twee heren mijn laminaat leggen. Ze waren erg aardig en vriendelijk. Maar één van de heren heeft ruzie staan maken met mijn huismeester en dit liep best uit de... Wat ik wel vervelend vond; er kwamen twee heren mijn laminaat leggen. Ze waren erg aardig en vriendelijk. Maar één van de heren heeft ruzie staan maken met mijn huismeester en dit liep best uit de hand. Hij heeft zelfs mijn huismeester staan uitschelden (verhaal van huismeester, ik was er niet bij. Maar ik geloof mijn huismeester). En dit vond ik erg jammer. Mijn huismeester is een man op leeftijd en dat verdiende hij niet. Ik vind dat de mannen die namens Roobol je laminaat of tapijt komen leggen, zich van A tot Z professioneel moeten gedragen.

A van Garderen

We hebben al vele jaren ervaring met roobol nooit klachten gehad

Arien

Goed bedrijf, met goede keus en service. Niet per se goedkoop.