Roobol

Netjes gemaakt

Euz

Zeer slecht voor een pvc vloer van ruim E7000 kieren en bobels in de vloer
Ze laten je keihard in de strond zakken
Twee jaar al bezig voor de problemen op telossen ! Dus mensen koop...
Zeer slecht voor een pvc vloer van ruim E7000 kieren en bobels in de vloer
Ze laten je keihard in de strond zakken
Twee jaar al bezig voor de problemen op telossen ! Dus mensen koop daar echt niks echt geloof me !!!!!
Mooie praatjes maar service

Slecht geen woorden voor

Vermulm

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Afspraken beter nakomen. Als je beloofd mail te sturen dat dan ook doen.

Frans den Hoedt

Vriendelijk geholpen door de medewerkers zowel in de winkel als de "externe" die de vloer kwam plaatsen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Hetgeen beloofd wordt en waargemaakt kan worden met het leggen liggen niet op 1 lijn. Misschien hier betere samenwerking in zoeken zodat de klant niet voor "relatief kleine" verassingen komt te staan.

Marloes van Bijsterveld

Zeer slechte service achteraf.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Is er iets geleverd dat niet voldoet aan de eisen, word je keer op keer afgescheept zonder daar er een oplossing komt!!

H. Solinger

Goed bedrijf met grote keuze mogelijkheden voor het aanschaffen van vloeren en/of gordijnen.

geen verbeterpunten

M.Burmester

Slecht

Al twee weken bezig om een nieuwe pvc vloer
Thuis gelegd te krijgen.Beloftes worden niet na gekomen en afspraken worden slecht nagekomen.
Winkel Barendrecht.Goede verkoper was alleen...
Al twee weken bezig om een nieuwe pvc vloer
Winkel Barendrecht.Goede verkoper was alleen
de rest van de afhandeling ook maar zo

R.D.vanEck

opgelost / verholpen . Heeft bij elkaar 4 maanden geduurd. Tussendoor nog een mooi boeket Mijn ervaringen : . Zij doen erg hun best , maar bij ons ging alles fout. Uiteindelijk is het wel
gekregen met verontschuldiging voor al het ongemak. Maar leuk was anders ....!!!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

zomaar verdwenen ..... Wachttijden tussen klacht meldingen en afspraak dat er iets aan gedaan Misschien zorgvuldiger ... Gordijnen die te lang zijn , worden opgehaald en daarna één ervan
zal worden , die wachttijden zijn TE lang.

jansen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

de wachttijd zou misschien korter kunnen

M. Kleinjan

Een goede zaak, goed assortiment met wat kleine minpuntjes

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Persoonlijk vind ik het een beetje jammer dat je moet betalen voor het maatnemen, zeker als het om forse bedragen gaat zoals in mijn geval.
Ik vind het ook jammer, dat er een luxaflex wordt...
Ik vind het ook jammer, dat er een luxaflex wordt opgehangen die niet blijkt te werken (heeft de monteur dat wel gecontroleerd?) en dat het dan twee weken duurt voor er weer iemand langskomt om daar naar te kijken.