Roobol

Bourguignon

Zeer slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Inmiddels service monteur langs geweest. En zoals voorspelbaar kan zijn vlekken in de vloer weer een ander middeltje gebruiken. Komen jullie het voor ons doen. Vloerbedekking plakken wij een stukje... Inmiddels service monteur langs geweest. En zoals voorspelbaar kan zijn vlekken in de vloer weer een ander middeltje gebruiken. Komen jullie het voor ons doen. Vloerbedekking plakken wij een stukje tussen. Klap op de vuurpeil vloer wijkt niet is het vuil tussen de naatjes. Wat een sevice monteur trapt mensen nog verder de grond in. O en of wij nog materiaal hebben om te herstellen wat denken jullie zelf tuurlijk niet. Nooiiiit maar dan ook nooit meer roobol. Herstellen 1 september kom op zeg.

Familie R. Latorre

Fantastisch!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vriendelijk, behulpzaam en adviserend geholpen bij Roobol Barendrecht door Jaap. Een klein probleempje werd meteen opgepakt en opgelost. De beide vloeren, vinyl en pvc, vakkundig gelegd door hard... Vriendelijk, behulpzaam en adviserend geholpen bij Roobol Barendrecht door Jaap. Een klein probleempje werd meteen opgepakt en opgelost. De beide vloeren, vinyl en pvc, vakkundig gelegd door hard werkende stoffeerders. Ontzettend blij met het resultaat!

Koen Huethorst

Klantgericht, betrouwbaar & kwaliteit

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Als er iets mis is staan ze voor je klaar.

Tine Buijs

Mooie zaak

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik ben blij gemaakt met een 150 euro cadeau check. Ik moet voor 500 euro vooraf besteden ,dan pas krijg ik de 150 euro korting. Helaas is me dit vooraf niet gemeld , anders had ik niet eens mee... Ik ben blij gemaakt met een 150 euro cadeau check. Ik moet voor 500 euro vooraf besteden ,dan pas krijg ik de 150 euro korting. Helaas is me dit vooraf niet gemeld , anders had ik niet eens mee gedaan. Ik vind dit schandig eerst blij maken en dan de voorwaarde op de check vermelden en met grote letters op roodbolsite vermelden dat ik gewonnen heb . Dit is de laatste keer dat ik bij Roobol ben geweest. Alle gordijnen, laminaat enz voor mijn nwe huis ga ik bij de concurent kopen. Wat een teleurstelleling. Ik wil mijn naam bij 'winnaar' van de cheque in de nieuwsbrief verwijderd hebben. Na deze klacht heb ik alsnog de bon gehad! Bedankt.

Fantastische service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Kwam vloer tekort en ondanks dat het uit de collectie was toch extra vloer kunnen kopen en heel snel kunnen regelen. Top!

Anita

Slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Verkoop top, aftersales zeeeer slecht

Verbeek

Prima winkel. doe er al tientallen jaren inkopen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zou fijn zijn als in advertenties de werkelijke prijs werd vermeld. Dus bijvoorbeeld niet zeggen gratis gelegd, 70euro per vierkante meter, en dan blijkt er nog ik weet niet hoeveel bij te komen... Zou fijn zijn als in advertenties de werkelijke prijs werd vermeld. Dus bijvoorbeeld niet zeggen gratis gelegd, 70euro per vierkante meter, en dan blijkt er nog ik weet niet hoeveel bij te komen voor plinten lijm plakband enz.

J van Wingerden

Degelijk vakwerk

karel kras

Waardeloos Bedrijf!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

ONBETROUWBAAR!! Hebben geen enkel respect voor hun klanten, komen afspraken niet na, klachten leggen ze naast zich Arrogante houding! Onprofessioneel en zeer slechte communicatie.

Joke Kleinjan

In de winkel nemen ze wel alle tijd voor je.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Tegenwoordig berekend de maatnemer geen snijafval meer, dat zorgde ervoor dat wij 9 stroken pvc te kort kwamen en wij een week moesten wachten tot het afgemaakt kon worden. In de winkel hadden ze 16... Tegenwoordig berekend de maatnemer geen snijafval meer, dat zorgde ervoor dat wij 9 stroken pvc te kort kwamen en wij een week moesten wachten tot het afgemaakt kon worden. In de winkel hadden ze 16 pakken berekend en de maatnemer zei 14......