Roobol

Op tijd geholpen

Charlotte

Fijne woonwinkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

vriendelijke klantgerichte service , uitgebreid assortiment

Martine

Wat een geweldig winkel, hier weten ze nog wat een klant is! Heel fijn geholpen, meegedacht en een hele grote collectie

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Na een bezoek aan deze winkel wil je alleen nog maar hier je vloer en gordijnen kopen. Wat een fijne meiden werken hier!

Yvonne W.

Prima werk geleverd

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vriendelijk geholpen door Ginie (Huizen) Onze verduisterings gordijnen, prachtig gemaakt, precies zoals wij bedoelden. Slapen nu heerlijk lang in het donker. Verbeterpunten: Wij hebben zelf moeten... Vriendelijk geholpen door Ginie (Huizen) Onze verduisterings gordijnen, prachtig gemaakt, precies zoals wij bedoelden. Slapen nu heerlijk lang in het donker. Verbeterpunten: Wij hebben zelf moeten opmeten omdat dat anders een maand zou duren. Vonden wij best wel griezelig. Dus als het kan vlotte meetaktie. Verder alles top.

Roobol, Naaldwijk

Prettig advies

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We hadden na een afspraak een fijn gesprek, met veel informatie. We weten nu echt wat we willen.

Slechte communicatie en daardoor niet klantvriendelijk

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik moest maten doormailen naar een bepaald emailadres. Bleek dat het een verkeerd emailadres was. Ik kreeg een mail van de ingeplande afspraak, terwijl ik van niks wist. Heel onvriendelijk en... Ik moest maten doormailen naar een bepaald emailadres. Bleek dat het een verkeerd emailadres was. Ik kreeg een mail van de ingeplande afspraak, terwijl ik van niks wist. Heel onvriendelijk en onpersoonlijk contact.

Marc van Velsen

Te duur

1600 euro voor een paar rolgordijnen. Leen Bakker 450 euro

Prima, goede prijsstelling

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Adequaat geholpen door medewerkers, duidelijke afspraken

Nel de Ronde, Particuliere Koopster

Roobol is voor mij altijd DE ZAAK geweest, al sinds 1970. Maar de laatste keer toch op enkele punten kritiek. Wel geweldig dat U Het vloerkleed terug wilde nemen,(wel nu gehouden). Bij aankoop lang... Roobol is voor mij altijd DE ZAAK geweest, al sinds 1970. Maar de laatste keer toch op enkele punten kritiek. Wel geweldig dat U Het vloerkleed terug wilde nemen,(wel nu gehouden). Bij aankoop lang moeten wachten ,van wege maar 1 verkoopster. Naar huis gegaan, wegens afspraken, middags per telefoon vinyl gekocht ,anders kon het voor de verhuizing niet op tijd gelegd worden. 20 mei gelegd. Vanaf 10 uur zitten wachten, terwijl jullie wisten dat ik als laatste op de lijst stond bij de leggers, die om 10 voor 1 kwamen. Rol van 4 meter dubbel gevouwen, met de lift. Trap moeten nemen, dan geen vouw. Vouw net in het looppad en bobbels, ook in de slaapkamer. Niet geheel strak gelegd. Met warme natte theedoek en strijk ijzer geprobeerd eruit te krijgen. Gedeeltelijk gelukt, maar nog zichtbaar. Ook niet netjes opgeruimd, overal lagen nog af snijdingen en moest ik als 84 jarige met een versleten rug de vloer aanvegen en opruimen. Omdat de 21e de verhuizing was en ik geen hulp die dag verder had.
Verder tevreden. Al telefonisch contact gehad, als de vouw en de bobbels niet wegtrokken moest ik bellen (dus bij deze) dan kwam er iemand kijken, dus wacht ik af

Duidelijk genoeg dacht ik

Reactie Roobol:

Beste mevrouw de Ronde,
Heel hartelijk bedankt voor uw review!
We hebben uw melding doorgegeven aan onze vestiging in Dordrecht, zij zullen spoedig contact met u opnemen hierover.
Met...
Beste mevrouw de Ronde,
Heel hartelijk bedankt voor uw review!
Team Roobol Online

M.Huijben

Zaak met mooie spullen en degelijk advies

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Eerder aangeven als er een meerprijs voor het leggen van vinyl is.