Roobol

Nel de Ronde, Particuliere Koopster

Roobol is voor mij altijd DE ZAAK geweest, al sinds 1970. Maar de laatste keer toch op enkele punten kritiek. Wel geweldig dat U Het vloerkleed terug wilde nemen,(wel nu gehouden). Bij aankoop lang moeten wachten ,van wege maar 1 verkoopster. Naar huis gegaan, wegens afspraken, middags per telefoon vinyl gekocht ,anders kon het voor de verhuizing niet op tijd gelegd worden. 20 mei gelegd. Vanaf 10 uur zitten wachten, terwijl jullie wisten dat ik als laatste op de lijst stond bij de leggers, die om 10 voor 1 kwamen. Rol van 4 meter dubbel gevouwen, met de lift. Trap moeten nemen, dan geen vouw. Vouw net in het looppad en bobbels, ook in de slaapkamer. Niet geheel strak gelegd. Met warme natte theedoek en strijk ijzer geprobeerd eruit te krijgen. Gedeeltelijk gelukt, maar nog zichtbaar. Ook niet netjes opgeruimd, overal lagen nog af snijdingen en moest ik als 84 jarige met een versleten rug de vloer aanvegen en opruimen. Omdat de 21e de verhuizing was en ik geen hulp die dag verder had.
Verder tevreden. Al telefonisch contact gehad, als de vouw en de bobbels niet wegtrokken moest ik bellen (dus bij deze) dan kwam er iemand kijken, dus wacht ik af

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Duidelijk genoeg dacht ik

Reactie Roobol:

Beste mevrouw de Ronde,
Heel hartelijk bedankt voor uw review!
We hebben uw melding doorgegeven aan onze vestiging in Dordrecht, zij zullen spoedig contact met u opnemen hierover.
Team Roobol Online

Score voor Roobol: 3.5/5