Roobol

Super blij mee

Aardige medewerkers, erg behulpzaam. Het was jammer dat onze vloer kort voor het ophalen (4 dagen) werd geannuleerd. Er werd niet zelf begonnen over een tegemoetkoming. Erg vervelend en stressvol.

Breed assortiment en deskundig advies

Fijne ervaring. Verkoper was vriendelijk,geduldig en deskundig.

Vriendelijk en kundige verkoper. Prima geholpen

Ben zeer tevreden

Goed geholpen. En de gordijnen waren keurig gemaakt. Heel tevreden

Zeer teleurgesteld

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij hadden vanmorgen een afspraak bij de Roobol filiaal in Roosendaal waar wij in het verleden deskundig geholpen zijn. De medewerker die ons vanmorgen ontvangen heeft was bijzonder ongeïnteresseerd... Wij hadden vanmorgen een afspraak bij de Roobol filiaal in Roosendaal waar wij in het verleden deskundig geholpen zijn. De medewerker die ons vanmorgen ontvangen heeft was bijzonder ongeïnteresseerd en toonde geen enkele initiatief om ons te informeren over de mogelijkheden voor raamdecoratie. Onze vragen werden schoorvoetend beantwoord en er werd wat folders naar ons toegeschoven over de tafel. Voor meer informatie werden we verwezen naar de website van de fabrikant. Wat een tijdsverspilling om hiervoor een afspraak te hebben gemaakt!

Reactie Roobol:

Sorry dat je adviesgesprek niet aan je verwachtingen voldeed. We hebben hierover, naar aanleiding van je review, telefonisch contact gehad. Het adviesgesprek had natuurlijk beter moeten verlopen. We... Sorry dat je adviesgesprek niet aan je verwachtingen voldeed. We hebben hierover, naar aanleiding van je review, telefonisch contact gehad. Het adviesgesprek had natuurlijk beter moeten verlopen. We hebben hierover met onze adviseur gesproken hoe dit beter had gekund, zodat we het in de toekomst kunnen voorkomen en je beter kunnen helpen. Na het contact heb je aangegeven in de toekomst graag weer bij Roobol binnen te lopen Andersom geldt natuurlijk ook; We zien je graag!

Zeer positief

Fijne interactie met de verkoper en zeer deskundig.