Roobol

Caspar Tiesselink

Vakkundig, net personeel, goed aanbod

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Blijf vooral meedenken met de klant. Dat hebben ze bij ons gedaan dat is precies de service die je nodig hebt!

Danny en Natasja

Topzaak,goed advies,wij zijn dol op Jennifer van de Roobol zaak uit Utrecht.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zij geeft goed advies,denkt met je mee. wij zijn vaste klant.

T timmer

Een fijne winkel

Klantvriendelijk personeel
Met goede kennis van zaken
Professioneel

Hannie Hulst

Ik ben zeer tevreden over mijn pvc vloer.
Ik ben zeer tevreden over mijn pvc vloer.
Ik ben nog steeds dankbaar voor het advies dat de verkoper gaf om 3 stalen van de vloer mee naar huis te nemen. Omdat daar het licht anders is dan in de winkel. Toen ik thuis kwam met de stalen heb ik ook een andere gekocht dan mijn favoriet in de winkel.

Vakkundig advies, goede service

Jacqueline van Kuijen

Goede service en meegedacht!!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vriendelijke service en meegedacht hoe het mooier kon

Fijn familie bedrijf

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Lieve dames in Alexandrium, werdt goed geholpen en een fijne sfeer

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vriendelijk en vakkundig personeel.
Nemen echt de tijd voor je.

Moud van haan

Prettige winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goed geholpen mooie producten veel keus.

Mooie winkel fijn personeel.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vriendelijk geholpen,gordijnen hangen prachtig.

Roobol Alexanderium (Rotterdam) zeer zeer slechte houding naar de klant toe. Hele grote mond en ontzettend racistisch.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Dit is gericht naar de filiaalmanager van Roobol Alexanderium. Klantvriendelijk is ver te zoeken bij haar en zeer brutale houding. Een bedrag die max 3 dagen terug op de rekening gestort moet worden... Dit is gericht naar de filiaalmanager van Roobol Alexanderium. Klantvriendelijk is ver te zoeken bij haar en zeer brutale houding. Een bedrag die max 3 dagen terug op de rekening gestort moet worden heeft zij wekenlang ermee gewacht puur uit gemeenheid. Uiteindelijk heeft de hoofdkantoor het moeten oplossen. Heel veel leugens naar de klant toe en eigen medewerkster zomaar van fouten beschuldigen terwijl zij zelf degene was die alles fout heeft afgehandeld. Aan de telefoon heeft de filiaalmanager een ontzettend grote mond maar eenmaal in de winkel verstopte zij zich en stuurde ze anderen om ons te woord staan. Hoe zij filiaalmanager is geworden zal altijd een vraagteken blijven want ze weet niet eens hoe ze met klanten moet omgaan.
Ben wel erg tevreden over de aanpak van Roobol hoofdkantoor. Vriendelijk en klantgericht. Zij hebben het binnen 1 dag helemaal opgelost. Mijn dank daarvoor!