Reviews

Roobol

7.8 / 10
4947 beoordelingen
Schrijf beoordeling

83% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

4947 Reviews

Anoniem

9/10

Breed assortiment en deskundig advies


Anoniem

8/10

Fijne ervaring. Verkoper was vriendelijk,geduldig en deskundig.


Anoniem

10/10

Vriendelijk en kundige verkoper. Prima geholpen


Anoniem

10/10

Ben zeer tevreden


Anoniem

9/10

Goed geholpen. En de gordijnen waren keurig gemaakt. Heel tevreden


Anoniem

1/10

Zeer teleurgesteld

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wij hadden vanmorgen een afspraak bij de Roobol filiaal in Roosendaal waar wij in het verleden deskundig geholpen zijn. De medewerker die ons vanmorgen ontvangen heeft was bijzonder ongeïnteresseerd... Wij hadden vanmorgen een afspraak bij de Roobol filiaal in Roosendaal waar wij in het verleden deskundig geholpen zijn. De medewerker die ons vanmorgen ontvangen heeft was bijzonder ongeïnteresseerd en toonde geen enkele initiatief om ons te informeren over de mogelijkheden voor raamdecoratie. Onze vragen werden schoorvoetend beantwoord en er werd wat folders naar ons toegeschoven over de tafel. Voor meer informatie werden we verwezen naar de website van de fabrikant. Wat een tijdsverspilling om hiervoor een afspraak te hebben gemaakt!

Reactie Roobol:

Sorry dat je adviesgesprek niet aan je verwachtingen voldeed. We hebben hierover, naar aanleiding van je review, telefonisch contact gehad. Het adviesgesprek had natuurlijk beter moeten verlopen. We... Sorry dat je adviesgesprek niet aan je verwachtingen voldeed. We hebben hierover, naar aanleiding van je review, telefonisch contact gehad. Het adviesgesprek had natuurlijk beter moeten verlopen. We hebben hierover met onze adviseur gesproken hoe dit beter had gekund, zodat we het in de toekomst kunnen voorkomen en je beter kunnen helpen. Na het contact heb je aangegeven in de toekomst graag weer bij Roobol binnen te lopen Andersom geldt natuurlijk ook; We zien je graag!


Anoniem

8/10

Zeer positief


Anoniem

8/10

Fijne interactie met de verkoper en zeer deskundig.


Anoniem

10/10

Prima winkel!!


Venster

1/10

Ooit een goed bedrijf, nu slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Roobol weigerde het werk af te maken waarvoor we al lang geleden betaalden. Dit, ondanks dat we ook nu weer een order wilden plaatsen. Hiervan hebben we de bewijzen op papier. Na hierover sterk van... Roobol weigerde het werk af te maken waarvoor we al lang geleden betaalden. Dit, ondanks dat we ook nu weer een order wilden plaatsen. Hiervan hebben we de bewijzen op papier. Na hierover sterk van mening te hebben verschild werd ik boos, niet agressief!
Om alles uit te leggen stuurde ik alle gegevens naar het hoofdkantoor. De leugens die medewerkster Jacqueline uit de vestiging Delft daarna ophing richting haar hoofdkantoor leidde ertoe dat ons geld volgens haar bij Roobol niet langer welkom is. Dit is in ieder geval haar per telefoon gedane uitlating later op de dag. Van het hoofdkantoor geen enkele reactie.

Reactie Roobol:

Naar aanleiding van je mail en review is er opnieuw contact met je geweest. Eén van onze servicemedewerkers heeft je gevraagd hoe we dit samen kunnen oplossen. In dit gesprek heb je aangegeven dat... Naar aanleiding van je mail en review is er opnieuw contact met je geweest. Eén van onze servicemedewerkers heeft je gevraagd hoe we dit samen kunnen oplossen. In dit gesprek heb je aangegeven dat het niet op te lossen is. Dat spijt ons, want we willen uiteraard altijd een oplossing, naar redelijkheid, bieden.
Overigens betreft het een review naar aanleiding van een levering van vier jaar geleden. Deze levering is op verzoek toen niet volledig afgerond. Daarbij valt af te vragen of het redelijk is om hier na zolang nog op terug te komen. Ondanks dat, willen we je natuurlijk graag helpen. Mocht je hiervoor open staan, kun je contact opnemen met onze klantenservice via 0180-644644.