Roobol

Lia Hoetelmans

Goed hoor

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We werden heel goed geholpen

Toch wel teleurgesteld

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Er werd ons vertelt dat Roobol niet levert
Als de afstand meer dan 15 km.bedraagt.
En dat was bij ons het geval.

Vrijdag Scheepvaart

Uitstekende service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Met veel enthousiasme en kunde op een zeer vriendelijke wijze geadviseerd en geholpen.

Gastvrijheid en Kundigheid

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goed advies gekregen. Heerlijk kopje koffie. Uiterst vriendelijk geholpen. Als dank een klein koffieplantje meegekregen. actie van Roobol

Ed

Mooie winkel, goed geholpen

Er werd meegedacht

Met Roobol is het prettig en kundig zaken doen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

goed gesprek en deskundig advies

Sara

Slechte service

SLECHTE SERVICE!!!!
SLECHTE SERVICE!!!!
Wij hebben bij Roobol Utrecht vloerbedekking en jaloezieën gekocht.Het was een heel prettig verkoopgesprek. Maar na de koop is de service ronduit slecht. De vloerbedekking werd gelegd door een zzp'er terwijl wij nog gevraagd hadden aan de verkoopster of zij met vast personeel werkten. De zzp'er kwam te laat en had na ons nog een klus waardoor hij het werk gewoon niet heeft afgemaakt en ook nog een extra bedrag vroeg omdat er zogenaamd meer treden waren dan aangegeven. Gek, want er was wel genoeg vloerbedekking. Nadat wij dit bij de oh zo aardige verkoopster hebben aangegeven werden wij weken aan het lijntje gehouden. Eerst werd toegezegd dat de klus zou worden afgemaakt en ingepland. Daarna moesten we steeds zelf bellen om te vragen wanneer. Totdat wij een zeer onpersoonlijke mail ontvingen waarin stond dat we het zelf konden uitzoeken. Dus trap niet in de vriendelijkheid. Als je hebt betaald kan je bij problemen het lekker zelf uitzoeken. De verkoopster zei tijdens ons gesprek nog "Ik behandel mensen zoals ik zelf behandeld wil worden" Ik hoop voor haar dat zij niet zo wordt behandeld. Wat een ballentent!!!

Marlieke

Slecht, onbeschoft personeel, komt afspraken niet na.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik had om 19;00 een afspraak. Ik kom 19;05 binnen lopen waarbij er net voor ons andere mensen naar binnen lopen. De medewerker is deze mensen gaan helpen. De medewerker gaf aan dat ze mensen die... Ik had om 19;00 een afspraak. Ik kom 19;05 binnen lopen waarbij er net voor ons andere mensen naar binnen lopen. De medewerker is deze mensen gaan helpen. De medewerker gaf aan dat ze mensen die binnen komen niet laat staan en dat ik dus maar moest wachten ondanks dat ik een afspraak had. Om 19;30 werd ik nog niet geholpen terwijl de winkel 20;00 sluit. Waarvoor maak ik dan een afspraak? Na een felle discussie ben ik Maar weg gegaan want de medewerker ging mij niet helpen omdat ze bezig was met andere mensen. Verbeterpunt: laat iemand niet een afspraak voor niks maken!

Reactie Roobol:

Beste Marlieke,
Bedankt voor het delen van je ervaring en we vinden het jammer om te horen dat we niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen omtrent de afspraak.
Onze adviseuses waren...
Beste Marlieke,
Onze adviseuses waren inderdaad in gesprek met andere klanten op het moment dat je binnen kwam en hebben je koffie aangeboden en alvast laten zien waar het vinyl hing zodat ze hun gesprek netjes konden afronden en je daarna konden helpen.
We begrijpen dat het voor frustratie heeft gezorgd dat ze je niet meteen konden helpen en dat vinden we uiteraard erg jammer.
We nemen je verbeterpunt zeker mee en willen je hartelijk bedanken voor het delen hiervan!
Team Roobol Online

Goed en eerlijk advies

Anja Verbist

Goede zaak

Geef een toelichting bij je beoordeling.

rustige verkoper die ons de mogelijkheden liet zien