Roobol

DJL

Nooit meer

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Deze organisatie is niet in staat tot enige vorm van zelfreflectie. Ondanks stevige kosten voor inmeten, totaal onwelwillend om het op fatsoenlijk op te lossen nu uiteindelijke rolgordijn te kort... Deze organisatie is niet in staat tot enige vorm van zelfreflectie. Ondanks stevige kosten voor inmeten, totaal onwelwillend om het op fatsoenlijk op te lossen nu uiteindelijke rolgordijn te kort blijkt. Nooit iets kopen, los van verschrikkelijke winkelervaring, verwacht hier geen enige vorm van klantenservice op het moment van problemen.

Reactie Roobol:

Eerder hebben we telefonisch contact gehad over de door u bestelde producten. Wij hebben de producten, in overleg met u, geplaatst in de al bestaande gaten. Onze monteur heeft dit tijdens het... Eerder hebben we telefonisch contact gehad over de door u bestelde producten. Wij hebben de producten, in overleg met u, geplaatst in de al bestaande gaten. Onze monteur heeft dit tijdens het ophangen nog geadviseerd om dit niet te doen omdat de gaten niet recht hangen. Het lijkt erop dat deze gaten nu inderdaad zorgen dat het product niet recht hangt. Inmiddels hebben wij nog een keer een monteur langs gestuurd om het te beoordelen en te laten verhelpen. Deze monteur heeft ook nieuwe boorgaten voorgesteld als oplossing echter wilt u geen extra gaten in uw kozijn. Omdat we graag willen dat u alsnog tevreden bent willen wij nogmaals langskomen om het product recht te hangen, echter moeten wij dan wel boorgaten maken. Mocht u hier interesse in hebben dan horen we dat graag. Een klacht over het te kort zijn is bij ons niet eerder gemeld, als onze monteur langs komt dan kunnen we dit gelijk beoordelen.

Verberne

Uistekend! Mw. M. Smit van het filiaal in Oosterhout heeft ons prima geholpen, vakkundig, vriendelijk en met geduld.

Moet dat nog?

Fam. Baas

Top!!!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We zijn goed geholpen en geassisteerd/geadviseerd bij het maken van de keuze voor onze vloer/ vitrages en overgordijnen.

Jan

Mooie zaak met veel keuzemogelijkheden en goede service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Met name service/meedenken met de klant en daarop met goed advies gekomen.

Roobol Den Haag megastores

Een hele fijne winkel!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

goede kwaliteit, goede en prettige hulp bij uitzoeken. De ervaring met de vakmensen die de vloer en de trap gelegd hebben is uitstekend. Er was wel een verschil, in de winkel werd dampfolie onder de... goede kwaliteit, goede en prettige hulp bij uitzoeken. De ervaring met de vakmensen die de vloer en de trap gelegd hebben is uitstekend. Er was wel een verschil, in de winkel werd dampfolie onder de pvc-vloer aangeraden, de mensen die de vloer gelegd hebben raadden deze weer af. En de dampfolie is dus niet gelegd.

Boelen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goede service, vriendelijk, goed bereikbaar

José Snijders

Goede service. Redelijke prijs.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Alles is perfect geregeld. Vloer ligt prachtig.

Verhoog

Het is dat verkoper Linda zo goed heeft geholpen anders had ik de order geannuleerd. Het duurde eeuwig voordat het hoofd kantoor de order na het inmeten had goed gekeurd. Kreeg het gevoel dat ik... Het is dat verkoper Linda zo goed heeft geholpen anders had ik de order geannuleerd. Het duurde eeuwig voordat het hoofd kantoor de order na het inmeten had goed gekeurd. Kreeg het gevoel dat ik blij moet bij Roobol te mogen kopen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Waarom heeft de klant geen invloed op de tijd van de plaatsing ?

Reactie Roobol:

Sorry dat het lang heeft geduurd. Na inmeten bleek dat de uitgekozen stof niet meer leverbaar was voor de maat die nodig was. Een paar dagen later heeft u een herkeuze gemaakt in de winkel. Bij het... Sorry dat het lang heeft geduurd. Na inmeten bleek dat de uitgekozen stof niet meer leverbaar was voor de maat die nodig was. Een paar dagen later heeft u een herkeuze gemaakt in de winkel. Bij het invoeren van de nieuwe stof is er onduidelijkheid ontstaan over de gemeten maten waardoor de bestelling te lang heeft stilgelegen. Onze excuses daarvoor! Uiteraard doen we er alles aan om dit in de toekomst te voorkomen.

Frans

Slechte service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vloer besteld, iemand alles in laten meten en controle van ondervloer door medewerker van Roobol, waarop de reactie kwam dat de ondervloer perfect zou zijn voor aangekochte vloer. Echter toen... Vloer besteld, iemand alles in laten meten en controle van ondervloer door medewerker van Roobol, waarop de reactie kwam dat de ondervloer perfect zou zijn voor aangekochte vloer. Echter toen stoffeerders aankwamen gaven deze direct aan geen vloer te kunnen leggen op deze ondergrond. Roobol was niet van plan om een oplossing te zoeken, uiteindelijk via rechtsbijstandsverzekering mijn geld terug gekregen. Belachelijk dat je 35 euro betaald om alles na te laten kijken en daarna doet Roobol moeilijk en zeggen dat je het zelf moet oplossen, zeer slechte service. Gelukkig mijn vloer ergens anders kunnen bestellen en daar wel service verkregen!!

Reactie Roobol:

Jammer dat u niet tevreden bent over uw aankoop. Bij het inmeten is de bestaande laminaatvloer blijven liggen. De vloer die er onder lag kon de maatnemer daarom niet beoordelen. Er is met u... Jammer dat u niet tevreden bent over uw aankoop. Bij het inmeten is de bestaande laminaatvloer blijven liggen. De vloer die er onder lag kon de maatnemer daarom niet beoordelen. Er is met u afgesproken dat u de vloer zo glad mogelijk zou maken / opleveren en oneffenheden zou opvullen. Aan deze voorwaarden is helaas niet voldaan.
Daaropvolgend hebben we verschillende opties aangeboden. Een andere ondervloer, vlak maken van de vloer, een herkeuze voor een andere vloer etc. Zelfs het toch laten leggen op eigen risico. Dit gebeurde alles in goed overleg. Toch was geen van de opties voor u een gewenste oplossing waarna we overeengekomen zijn, met uw goedkeuring, dat we de order zouden annuleren met inhouden van de aanbetaling vanwege de reeds gemaakte kosten. Dat had uiteraard niet onze voorkeur, maar was helaas de enige mogelijkheid.

Bourguignon

Zeer slecht

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Inmiddels service monteur langs geweest. En zoals voorspelbaar kan zijn vlekken in de vloer weer een ander middeltje gebruiken. Komen jullie het voor ons doen. Vloerbedekking plakken wij een stukje... Inmiddels service monteur langs geweest. En zoals voorspelbaar kan zijn vlekken in de vloer weer een ander middeltje gebruiken. Komen jullie het voor ons doen. Vloerbedekking plakken wij een stukje tussen. Klap op de vuurpeil vloer wijkt niet is het vuil tussen de naatjes. Wat een sevice monteur trapt mensen nog verder de grond in. O en of wij nog materiaal hebben om te herstellen wat denken jullie zelf tuurlijk niet. Nooiiiit maar dan ook nooit meer roobol. Herstellen 1 september kom op zeg.