Suze Martis

Leuke winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Leuke en goede winkel. Voor de prijs die je betaald krijgt je goede kwaliteit

Reactie Roobol:

Fijn dat je zo tevreden bent over onze winkel en onze collectie! Onze inkoopstylisten werken hard om altijd de allerbeste producten te vinden voor de beste prijs.

Anne-Lies van der Horst-Koers

Goede service, mooie spullen

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ik ben plezierig en deskundig geholpen in de winkel. Het resultaat; de raambekleding en vloerbedekking op de trap, is naar tevredenheid.

Reactie Roobol:

Wat leuk om te horen Anne-Lies! Fijn dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad!

Welkom

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Mooie winkel en prettige plek, je bent er welkom en er is tijd en aandacht voor je. Ik kreeg de indruk dat men niet wist dat ik een afspraak had, dat maakte me even onzeker. En de menselijke kant... Mooie winkel en prettige plek, je bent er welkom en er is tijd en aandacht voor je. Ik kreeg de indruk dat men niet wist dat ik een afspraak had, dat maakte me even onzeker. En de menselijke kant was heel prettig, warm en goed, maar de zakelijke kant kwam heel chaotisch over. Daardoor heb ik na afloop er wel een nacht wakker van gelegen of ik nu de goede keuze had gemaakt. Mede omdat de prijs half keer zo hoog was als ik van anderen als indicatie had gekregen.

Reactie Roobol:

Dankjewel voor je uitgebreide beoordeling! We zijn in ieder geval erg blij dat je zo welkom en warm ontvangen bent. Goed advies in een fijne setting staat bij ons namelijk hoog in het vaandel. Je... Dankjewel voor je uitgebreide beoordeling! We zijn in ieder geval erg blij dat je zo welkom en warm ontvangen bent. Goed advies in een fijne setting staat bij ons namelijk hoog in het vaandel. Je feedback nemen we mee om het in het vervolg nog beter te doen. Nogmaals heel erg bedankt voor je waardevolle reactie!

Duur

Dus niet goedkoop

Reactie Roobol:

Jammer dat je minder tevreden was met onze prijzen! Onze inkoopstylisten selecteren altijd de allerbeste producten voor de allerbeste prijs en daarbij kijken ze naar verschillende prijsklasses.... Jammer dat je minder tevreden was met onze prijzen! Onze inkoopstylisten selecteren altijd de allerbeste producten voor de allerbeste prijs en daarbij kijken ze naar verschillende prijsklasses. Misschien zaten de producten die jij mooi vond in een wat hogere prijsklasse en waren de prijzen daarom wat hoger. Toch vinden we het super dat we je mochten helpen en dat je de keuze voor Roobol hebt gemaakt!

Keurig

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Netjes, goede communicatie en tips in de winkel.

Reactie Roobol:

Fijn dat je zo tevreden bent! En dankjewel voor je mooie reactie!

Joyce

Prachtige zaak met uitstekende service.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Kundig personeel, mooie winkels, goede service.

Reactie Roobol:

Dat horen we graag Joyce, super! Heel veel woonplezier gewenst!

Theo

Prima zaak

Goede service, mooie afwerking

Reactie Roobol:

Goed om te horen Theo! Leuk dat we je mochten helpen!

Ingrid

Heel servicegericht! :)

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ellen is heel geduldig vriendelijk, behulpzaam en professioneel. Ze weet waar ze over praat. :)

Goed, maar had betere kwaliteit verwacht.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vitrage en gordijnen geleverd met veel vouwen en kreukels.

Reactie Roobol:

Dankjewel voor je feedback! Jammer om te horen dat jouw gordijnen en vitrage niet waren geleverd zoals je had gehoopt. Omdat we het wel erg belangrijk vinden dat je blij bent met je nieuwe... Dankjewel voor je feedback! Jammer om te horen dat jouw gordijnen en vitrage niet waren geleverd zoals je had gehoopt. Omdat we het wel erg belangrijk vinden dat je blij bent met je nieuwe interieur, hebben we je meteen even gebeld. Gelukkig zijn de kreukels er inmiddels uit en bleek het aanbod om je gordijnen te komen stomen niet nodig.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goed opgemeten,en netjes opgehangen.

Reactie Roobol:

Fijn dat jullie zo tevreden zijn! Daar doen we het voor!