Roobol

Inspirerend

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We zijn heel vriendelijk ontvangen door een vakkundige en enthousiaste medewerkster. Veel ideeën opgedaan voor de inrichting van onze nieuwe woning.

fam Pruim

Zeer slechte service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

wij hebben voor ons hele huis gordijnen en vloerbedekking en pvc laminaat gekocht bij Roobol. PVC laminaat was zeer slecht gelegd, vloerbedekking was verkeerd ingemeten en de dure rol gordijnen zijn... wij hebben voor ons hele huis gordijnen en vloerbedekking en pvc laminaat gekocht bij Roobol. PVC laminaat was zeer slecht gelegd, vloerbedekking was verkeerd ingemeten en de dure rol gordijnen zijn nu na 5 jaar al kapot. Roobol verleent geen garantie, ze schuiven alles af. Huis was niet goed gebouwd, gordijnen zijn kapot gegaan door externe faktoren, geen idee welke. Nog nooit zo'n slecht bedrijf meegemaakt.

Beste fam. Pruim,
Hartelijk bedankt voor het schrijven van een review en kenbaar maken van uw klacht.
Beste fam. Pruim,
Uw zonwering is reeds 6 jaar oud en na contact met ons service team hebben zij uw klacht doorgezet naar de leverancier Luxaflex. Zij hebben deze afgewezen gezien het defect is beoordeeld als een beschadiging door een externe oorzaak en deze niet product gerelateerd zijn door bijvoorbeeld een fabricagefout.
We kunnen in ons systeem geen melding meer terug vinden over een verkeerd gelegde vloer, indien u hierover nog in contact wilt komen kunt u ons service-team telefonisch benaderen via 0180-644644.
Team Roobol Online

Geen volledige informatie tijdens verkoop

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ongeopend pak laminaat nemen ze niet terug onder de noemer bestelkwaliteit!!! Dit moet tijdens de verkoop aangegeven worden zeker als je aangeeft weinig snijverliezen te verwachten.

Mijn vorige ervaring, in Hoofddorp, was herl positief, maar deze laatste in Cruquius niet.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De man die ik sprak nam mijn aanvraag niet serieus. Een offerte van meer dan €2000,- werd even achterop een kaartje gekrabbeld. Ik heb ergens anders alles besteld.

Goedemiddag,
Hartelijk bedankt voor het schrijven van een review en het kenbaar maken van je klacht.
Goedemiddag,
Dit is uiteraard niet het gevoel dat we je willen geven en bieden hiervoor onze excuses aan.
Onze adviseurs schrijven een prijsberekening achter op onze visite-kaartjes, een offerte wordt officieel opgesteld in ons computer systeem.
Het zou kunnen dan onze adviseur je vraag voor een indicatie/offerte verkeerd heeft opgevat en dat is uiteraard erg jammer en niet terug te draaien.
Nogmaals onze excuses!

Akkermans

Ben tevreden

Geen bijzonderheden

Shanna

Goede service, aardige medewerkers

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We zijn in de winkel erg goed geholpen. Alles werd duidelijk uitgelegd. Ook de meet en plaatsafspraak zijn vlot verlopen en we zijn erg blij met onze plissé gordijnen.

C. van Alphen

Nog niet helemaal duidelijk

Geef een toelichting bij je beoordeling.

ik wil voor een paar duizend euro vloerbedekking maar woon te ver van de winkel... Zeer teleurgesteld dat er geen oplossing komt.

Beste,
We begrijpen je teleurstelling maar helaas valt je woonplaats inderdaad buiten ons stoffeergebied waardoor je geen gebruik kan maken van onze legservice.
Omdat wij geen landelijke...
Beste,
Omdat wij geen landelijke keten zijn hebben we ons geconcentreerd op een specifiek gebied rondom onze vestigingen om zo de beste service, kwaliteit en prijs kunnen bieden.
Mochten we je nog ergens bij kunnen adviseren dan horen we dat graag natuurlijk!

aliefeenstra@gmail.com

Top

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De moeite en service die Leonie heeft gegeven.
Echt grote klasse!!

Een mooie zaak

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We zijn prima geholpen, duidelijke informatie

Super efficiënt bedrijf. goede service in de winkel en keurig aangelegd.

helemaal tevreden