Roobol

NVT

Prima bedrijf

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Vorig jaar een en ander besteld. Goed advies en verschillende mensen over de vloer gehad. Ouderwetse kwaliteit en no nonsens

Marianne van Haersma Buma - Ruiter

Kundig en goed

Jeroen Zijl

Een winkel met hele slechte service!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Mijn ouders hebben een aantal rollen dure behang gekocht, maar hadden precies 1 rol ongebruikt over.
Ze hadden voor een andere kamer ander behang nodig en wilde deze ongebruikte rol weer inleveren.
Helaas kon dit niet, want dit staat in de kleine lettertjes, werd er gezegd!
Koop dus niet teveel rollen, of gewoon helemaal niet en ga naar een winkel waar je wel je ongebruikte rollen kunt inleveren!

Laura

Professioneel, vriendelijk en behulpzaam personeel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Super geholpen bij de aankoop van gordijnen (2de keer al)

Goede service.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Denken mee, zoeken oplossingen en zijn enthousiast.

Rolf Niemeijer

Top advies en creativiteit

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Goede adviezen bij aankoop van vloeren 3 verdiepingen en traprenovatie Met name eigen stoffeerder van grote klasse

Caspar Tiesselink

Vakkundig, net personeel, goed aanbod

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Blijf vooral meedenken met de klant. Dat hebben ze bij ons gedaan dat is precies de service die je nodig hebt!

Danny en Natasja

Topzaak,goed advies,wij zijn dol op Jennifer van de Roobol zaak uit Utrecht.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zij geeft goed advies,denkt met je mee. wij zijn vaste klant.

T timmer

Een fijne winkel

Klantvriendelijk personeel
Met goede kennis van zaken
Professioneel

Hannie Hulst

Ik ben zeer tevreden over mijn pvc vloer.
Ik ben zeer tevreden over mijn pvc vloer.
Ik ben nog steeds dankbaar voor het advies dat de verkoper gaf om 3 stalen van de vloer mee naar huis te nemen. Omdat daar het licht anders is dan in de winkel. Toen ik thuis kwam met de stalen heb ik ook een andere gekocht dan mijn favoriet in de winkel.

Vakkundig advies, goede service