Roobol

Particulier

Oke

Gewoon goed

Leo de leede

Service over laminaat is goed, de service over de dupligordijnen ook goed. De eindlooskoorden waren tekort, maar is tot tevredenheid opgelost.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De eindlooskoorden waren van de dupligordijnen veel te kort. Dit is door Roobol goed opgelost, en de eindlooskoorden zijn vervangen en wel kosteloos. Laminaat ligt er strak in, goede montage met... De eindlooskoorden waren van de dupligordijnen veel te kort. Dit is door Roobol goed opgelost, en de eindlooskoorden zijn vervangen en wel kosteloos. Laminaat ligt er strak in, goede montage met ervaren monteurs.

Ada Bol

Vloer en raambekleding ga ik kopen. Raambekleding niet in gekozen breedte leverbaar, ander merk kiezen en veel duurder uit. Vloer valt ook veel duurder uit doordat er geen goed advies gegeven is.... Vloer en raambekleding ga ik kopen. Raambekleding niet in gekozen breedte leverbaar, ander merk kiezen en veel duurder uit. Vloer valt ook veel duurder uit doordat er geen goed advies gegeven is. Over korting valt geenszins te praten.
Roobol NIET kiezen want je komt bedrogen uit. Helaas moet ik Consumentenbond(lid van)inlichten hierover!??

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Geen goede info gehad, ook nergens meer over te praten mbt. tegemoetkoming. Kortom geen Roobol meer!!

Reactie Roobol:

Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Inmiddels hebben we contact met u opgenomen naar aanleiding van de review. Bij het maken van de orders zijn helaas verschillende fouten gemaakt.... Vervelend om te lezen dat u niet tevreden bent. Inmiddels hebben we contact met u opgenomen naar aanleiding van de review. Bij het maken van de orders zijn helaas verschillende fouten gemaakt. Vervolgens bleek bij het meten dat er nog een gang extra geleverd moest worden waardoor het totaalbedrag hoger uitkwam. Het grootste verschil is echter ontstaan doordat het fixeren op een verkeerd aantal vierkante meters gezet was vóór het inmeten. Daardoor kwam het geheel een stuk duurder uit. Excuses voor de gemaakte fouten. Om de excuses te onderstrepen, hebben we u ook een korting aangeboden. Hopend daarmee toch naar tevredenheid te kunnen leveren en ervoor te zorgen dat u jarenlang plezier heeft van uw nieuwe vloer.

Timmermans

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zowel de voorlichting, de afspraken, het inmeten en het monteren was allemaal ven goed.

LH de Ruiter

Zeer goed

Geef een toelichting bij je beoordeling.

goed hulp, goede levering en goed geplaatst

Kruizinga

Prettige bedrijf

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Verkoopster erg vriendelijk. Vloerenleggers ook netjes gewerkt. Wel op 2 plekjes behang beschadigd.

robol

Uitstekend geholpen

van Ee

Prima winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Deskundig personeel wat goed advies geeft, en de stoffeerders leveren goed en netjes werk.

van Mastrigt

Fijne specialistische zaak op inrichting

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Een zaak die je al jaren kent