Roobol

Tevreden over nieuw tapijt

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We zochten nieuw tapijt voor een trap en overloop dat moest aansluiten bij ander tapijt. We vonden hetzelfde tapijt bij Roobol. De stoffeerder heeft het oude apijt weggehaald en het nieuwe gelegd.... We zochten nieuw tapijt voor een trap en overloop dat moest aansluiten bij ander tapijt. We vonden hetzelfde tapijt bij Roobol. De stoffeerder heeft het oude apijt weggehaald en het nieuwe gelegd. Alles in een halve dag.

Roobol staat voor kwaliteit en warmte

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Mooie producten, warme uitstraling. De vloer is netjes gelegd en degene die dat deed was erg behulpzaam.

C.C. Huisden

Robool Almere is een hele prettige zaak.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

We wilden mooie gordijnen voor onze 2 slaapkamers. We hebben een prachtig uitzicht en willen dat houden. Maar we hadden last van de zon dus we moesten wat met de ramen doen. Ze geven goed advies en... We wilden mooie gordijnen voor onze 2 slaapkamers. We hebben een prachtig uitzicht en willen dat houden. Maar we hadden last van de zon dus we moesten wat met de ramen doen. Ze geven goed advies en luisteren naar je van wat je wil. Ze nemen alle tijd. Het resultaat is fantastisch. Prachtige mooie soepel vallende gordijnen op maat gemaakt. De gordijnen houden de zon tegen maar je kunt naar buiten blijven kijken.

Hetty van den Hout

Uitstekende winkel om te slagen in meerdere "interieur-stijlen".

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Uitstekende sortering in diverse prijsklassen en prima prijs-kwaliteit verhouding.

Ruiter

Na telefonisch contact veel beter

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Had in eerste instantie totaal geen goed woord over voor Roobol maar heb nogmaals contact gehad na mijn eerste beoordeling met een andere medewerker van de klantenservice en ik ben daardoor zeker... Had in eerste instantie totaal geen goed woord over voor Roobol maar heb nogmaals contact gehad na mijn eerste beoordeling met een andere medewerker van de klantenservice en ik ben daardoor zeker van mening veranderd deze medewerker was veel oplossings gerichter dan de 1e die ik had gesproken het is nu naar mijn tevredenheid opgelost en dat vind ik een positieve beoordeling waard

Ruiter

Na eerst zeer ontevreden te zijn geweest nu netjes

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Hebben een laminaat vloer besteld en deze zou op 19 december gelegd worden. Wij hebben de 18de gebeld hoe laat de stoffeerders zouden komen in de winkel konden ze geen exacte tijd geven maar ergens... Hebben een laminaat vloer besteld en deze zou op 19 december gelegd worden. Wij hebben de 18de gebeld hoe laat de stoffeerders zouden komen in de winkel konden ze geen exacte tijd geven maar ergens tussen 8.45 en 10.45. We hebben toen gevraagd of ze een half uur tot één uur van voor aankomst telefonisch contact met ons op wilden nemen dit is helaas niet gebeurt we zijn pas gebeld toen ze al bij ons voor de deur stonden ik toen niet de gelegenheid om de telefoon op te nemen en toen ik terug belde was de stoffeerder weer weggegaan, heb direct een nieuwe afspraak gemaakt voor 10 januari. We kregen toen 1 week voor dat de vloer zou komen een mailtje dat we € 275,00 extra moesten betalen omdat de stoffeerder zijn werk niet had kunnen doen. Na een niet zo goed verlopen gesprek met de klanten service waar ik had gezegd dat ik de extra kosten niet zou betalen best wel ontevreden en teleurgesteld geweest in Roobol. Dinsdag nog een telefoongesprek gehad met een andere medewerker van de klantenservice die mijn probleem wel begreep en zijn we er naar ieders tevredenheid uitgekomen. vrijdag 10 januari was de stoffeerder keurig op tijd bij ons en heeft de vloer super netjes bij ons gelegd dat was echt vakwerk.

Chantal van Amerongen

Prima service, ooit bij het kopen van mijn eerste eigen huisje in Almere al erg goed geholpen. Daarom (15 jaar later) opnieuw gekozen voor Roobol.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Jammer genoeg was er bij het inmeten de eerste keer iets mis gegaan. Op zich geen probleem. Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Het enige jammere was dat de levertijd daardoor wel erg lang... Jammer genoeg was er bij het inmeten de eerste keer iets mis gegaan. Op zich geen probleem. Waar mensen werken worden fouten gemaakt. Het enige jammere was dat de levertijd daardoor wel erg lang was.

Elza

Vriendelijke medewerkers

Verbeterpunt wachttijden.
Vriendelijk geholpen door medewerkers

Y. Van Sijl

Vervolg Roobol soap.
Er is al heeeeel veel fout gegaan met Roobol en we dachten dat t nu wel goed zou gaan maar helaas wat een K-bedrijf is Roobol. Nu weer t volgende wat fout is gegaan: Vervolg Roobol soap.
In de vitrage op mijn slaapkamer zitten vouwen en gaatjes. In september is er iemand van Roobol langs geweest en hij kreeg het niet gemaakt. Hij heeft een aantal foto’s ervan gemaakt en doorgestuurd naar het hoofdkantoor.
Deze kunnen niet gerepareerd worden dus u krijgt nieuwe. Vorige maand ( 3 maanden later dus) al eens gebeld want volgens ons kun je vitrage wel binnen 3 maanden maken.
Vorige week nog maar een keer gebeld en toen wisten ze nog niet wanneer de vitrage klaar zou zijn. Volgende dag kregen we een boeket bloemen met excuses voor de late levering😳😳😳
Behalve bloemen was er nog geen gordijn geleverd.
Afgelopen woensdag werden we door t filiaal gebeld dat de gordijnen er waren dus konden we ze donderdag ophalen.
Nou zegt mijn man tegen de verkoopster (ik ging niet mee want ik zou alsnog boos worden) we moeten Roobol nu maar helemaal gaan afsluiten en ik kom hier nooit meer terug. Dat begreep de verkoopster volkomen. Toen de koffie op was ging ze de gordijnen halen en wat denk je..........
Het waren overgordijnen en geen vitrage😡😡😡😡😡😡 we hebben dus 4 maanden op t verkeerde zitten wachten!!!!
ONGELOOFLIJK wat een K... bedrijf. Het houdt gewoon niet op met fouten.
Nu maar weer afwachten wanneer de juiste vitrage geleverd gaat worden.

Het ligt zeker niet aan de verkopers in het filiaal die doen hun uiterste best voor ons. Maar vanuit t hoofdkantoor krijg je een grote mond en daar worden steeds heel veel fouten gemaakt.
MENSEN DENK HEEL GOED NA VOORDAT JE BIJ ROOBOL GAAT KOPEN. U BENT GEWAARSCHUWD!!!!!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zorg er eens voor dat jullie niet zoveel fouten maken ANTI-Reclame is wat wij kunnen doorgeven aan potentiële kopers.

Ghasemi nezjad