Roobol

Gerrit

Goed geholpen in de vestiging Almere buiten. En het verlopen van de afspraak ging ook prima. De mannen hebben netjes en vakkundig gewerkt.

Jacqueline Bos

Top winkel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Alles bij elkaar uitgezocht en alles klopt. Mooie producten wel wat aan de dure kant maar wel top als laminaatvloer super mooi wordt gelegd en de gordijnen helemaal zoals ik het wil.
Alles bij elkaar uitgezocht en alles klopt.
Mijn complimenten voor John de laminaatlegger uit Den Haag. Nog nooit zo"n mooie vloer gehad. Ik ben ontzettend blij met de vloer en de gordijnen.

P. WILLEMSEN

Keurig. Alle afspraken zijn netjes nagekomen. De opmeter was wel een beetje een probleemdenker ipv oplossingsgericht. De vloerenlegger was top. Vriendelijk, beleefd en een vakman.

Monnich

Bas

Professionele ruime winkel met aardig en behulpzaam personeel.

Mettam

In principe een goed bedrijf, maar de levering van een eenvoudig rolgordijn was 10 weken! (Een laminaatvloer 6 weken, zoals beloofd!) Leveranciers onder controle houden?

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zoals hierboven werd geschreven, vind ik persoonlijk 10 weken voor de levering van een rolgordijn te lang. 3 weken hiervan waren een vertraging waarover wij keurig werden geïnformeerd. Misschien met... Zoals hierboven werd geschreven, vind ik persoonlijk 10 weken voor de levering van een rolgordijn te lang. 3 weken hiervan waren een vertraging waarover wij keurig werden geïnformeerd. Misschien met de vakanties te maken, maar toch niet echt acceptabel. Product zelf en het personeel prima.

W. Ketting

Prettige winkel, goed productaanbod, professionele medewerkers.

C van herwaarden

Zeer prettige winkel met goed personeel

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Het was allemaal top goed advies en namen ook de tijd om het allemaal tot een mooi geheel te krijgen!

Mettam

Gemengde gevoelens. Winkel en bediening prima. Levering van laminaatvloer perfect. Eén maand vertraging bij een eenvoudige rolgordijn onbegrijpelijk.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Laminaatvloer ging prima. Geen verbeterpunten wat dit betreft.

Els van Roessel

Een prima klantgericht bedrijf

Geef een toelichting bij je beoordeling.

nvt. alles liep op rolletjes