Roobol

Y. Van Sijl

Vervolg Roobol soap.
Er is al heeeeel veel fout gegaan met Roobol en we dachten dat t nu wel goed zou gaan maar helaas wat een K-bedrijf is Roobol. Nu weer t volgende wat fout is gegaan:
In de vitrage op mijn slaapkamer zitten vouwen en gaatjes. In september is er iemand van Roobol langs geweest en hij kreeg het niet gemaakt. Hij heeft een aantal foto’s ervan gemaakt en doorgestuurd naar het hoofdkantoor.
Deze kunnen niet gerepareerd worden dus u krijgt nieuwe. Vorige maand ( 3 maanden later dus) al eens gebeld want volgens ons kun je vitrage wel binnen 3 maanden maken.
Vorige week nog maar een keer gebeld en toen wisten ze nog niet wanneer de vitrage klaar zou zijn. Volgende dag kregen we een boeket bloemen met excuses voor de late levering😳😳😳
Behalve bloemen was er nog geen gordijn geleverd.
Afgelopen woensdag werden we door t filiaal gebeld dat de gordijnen er waren dus konden we ze donderdag ophalen.
Nou zegt mijn man tegen de verkoopster (ik ging niet mee want ik zou alsnog boos worden) we moeten Roobol nu maar helemaal gaan afsluiten en ik kom hier nooit meer terug. Dat begreep de verkoopster volkomen. Toen de koffie op was ging ze de gordijnen halen en wat denk je..........
Het waren overgordijnen en geen vitrage😡😡😡😡😡😡 we hebben dus 4 maanden op t verkeerde zitten wachten!!!!
ONGELOOFLIJK wat een K... bedrijf. Het houdt gewoon niet op met fouten.
Nu maar weer afwachten wanneer de juiste vitrage geleverd gaat worden.

Het ligt zeker niet aan de verkopers in het filiaal die doen hun uiterste best voor ons. Maar vanuit t hoofdkantoor krijg je een grote mond en daar worden steeds heel veel fouten gemaakt.
MENSEN DENK HEEL GOED NA VOORDAT JE BIJ ROOBOL GAAT KOPEN. U BENT GEWAARSCHUWD!!!!!

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zorg er eens voor dat jullie niet zoveel fouten maken ANTI-Reclame is wat wij kunnen doorgeven aan potentiële kopers.

Score voor Roobol: 1/5
Zou je Roobol aanbevelen? Nee