Roobol

Ben van Zon order no :2121581

Slecht na service

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Gordijnen ingemeten en opgehangen door medewerkers van roobol. Schuin en tekort. Moet ze er zelf afhalen en meegeven. Vervolgens duurt het EEN MAAND voor ik ze weer terug krijg en opgehangen worden?!!

Seegers

Ik zou het niet weten, we hebben daar nog nooit wat gekocht.
Waarom ik een enquete moet invullen, zou ik dus ook niet weten.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Ja misschien de juiste mailadressen gebruiken......

Marcel van Troost

Ik ben prima geholpen, ondanks de problemen met het overboeken van het factuurbedrag. Alleen wist ik niet dat er nog zoveel tapijt overbleef.

Jorritsma

G.Spruijt

Prima zaak

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De stoffeerder zou bij mij thuis zijn tussen 10 en 1 uur. Hij was er uiteindelijk om 4 uur en was om 9.15 uur 's avonds weer weg. Hij heeft prima werk geleverd, maar dit kan eigenlijk niet... De stoffeerder zou bij mij thuis zijn tussen 10 en 1 uur. Hij was er uiteindelijk om 4 uur en was om 9.15 uur 's avonds weer weg. Hij heeft prima werk geleverd, maar dit kan eigenlijk niet natuurlijk. Ik heb van mijn werk een hele dag vrij genomen. Dat was dus voor niets.

Hans Gispen

Goede service

Mark van Houwelingen

Goede zaak, betrouwbaar en kwalitatief goed

Raymond

Ben tevreden over Roobol

Nico van Maarseveen

Professioneel en vriendelijk

J.G. Arts

Zie toelichting

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Personeel is uiterst vriendelijk zowel in de winkel als de stoffeerders. In eerste instantie zag als er prima uit echter na een paar dagen ontstonden bobbels in zowel het Novilon als de deurmat. Dat... Personeel is uiterst vriendelijk zowel in de winkel als de stoffeerders. In eerste instantie zag als er prima uit echter na een paar dagen ontstonden bobbels in zowel het Novilon als de deurmat. Dat we vervolgens twee weken moeten wachten voor er iemand komt valt ons wat tegen. Met andere woorden de nazorg zou beter kunnen.