Roobol

Dick vd Net

Prima, prijs/kwaliteit klopt helemaal.

Prima zo.

Mariska

Prettige winkel met veel keus. Alleen service (montage en reparaties) kan wel wat sneller.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Snellere service als er iets kapot is. Ik moet nu bijna een maand wachten tot mijn rolgordijn gerepareerd wordt. Tot die tijd kan ik hem niet gebruiken en kan iedereen 's avonds naar binnen kijken.

M van Vliet

Zeer klantvriendelijk, meedenkend en professioneel, zowel de verkoop als de levering zijn wij heel tevreden over!

G. Verhoeven

Onze lang gekoesterde PVC vloer is gelegd. Rond 09:00 uur waren de stoffeerders aanwezig. In een ongelofelijk tempo hebben zij het voor elkaar gekregen om een fantastisch mooie vloer te leggen. Ik... Onze lang gekoesterde PVC vloer is gelegd. Rond 09:00 uur waren de stoffeerders aanwezig. In een ongelofelijk tempo hebben zij het voor elkaar gekregen om een fantastisch mooie vloer te leggen. Ik heb met stomheid staan kijken hoe alles perfect werd gesneden, vaak uit de losse pols maar met de precisie van een micrometer. Echt fantastisch.
Zeer goede adviezen in de winkel en de heren stoffeerders zijn meesters in het leggen van de super mooie vloer en het geven van een aantal tips.

Zou het niet weten.

René Wessels

Mooie zaak met mooie producten en vriendelijke, zakenkundig personeel!

K. Heinze

Fijne winkel, alleen kwam alles na berekening toch duurder uit dan wat de info doet vermoeden. Maar eerlijk doorgenomen door winkeldame

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Alles volgens afspraak en netjes gedaan.

A v Horssen

Vriendelijk behandeld goed advies en keurig tapijt gelegd.

Jansen

Prima geholpen en tijdens het leggen van de vloer afgelopen donderdag her en der nog wat adviezen gehad. Vloer ligt er keurig in.

Han Geers

Mooi assortiment, kundig en betrokken personeel, ervaren personeel bij plaatsing

Volhouden zo

J.Schaefers Rijnja

Prima uitleg in de winkel en bezorging thuis ook.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Wat zou de prijs zijn voor het weghalen van de oude vloerbedekking? Ik deed het zelf in baantjes oprollen en naar beneden brengen, en alles schoonmaken, stofvrij. heb ik 2 dagen over gedaan. In... Wat zou de prijs zijn voor het weghalen van de oude vloerbedekking? Ik deed het zelf in baantjes oprollen en naar beneden brengen, en alles schoonmaken, stofvrij. heb ik 2 dagen over gedaan. In stukjes en beetjes.(van 1931).leeftijd.