Roobol

Laan

Niet heel flexibel met de afspraak voor het inmeten.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Zorg dat er meer laminaat meegegeven wordt. Plan niet te veel op een dag.

Joeri Kolmschate

Ik ben ZEER ontevreden over het bedrijf Roobol. Wij hebben twee geleden een nieuwe vloer gekregen en zijn absoluut niet blij met de zeer slordige afwerking hiervan. De mat is zonder ons onsleg 20... Ik ben ZEER ontevreden over het bedrijf Roobol. Wij hebben twee geleden een nieuwe vloer gekregen en zijn absoluut niet blij met de zeer slordige afwerking hiervan. De mat is zonder ons onsleg 20 centimeter ingekort, en is zonder dit met ons te overleggen een drempel geplaatst, op verschillelende plekken zijn er kieren in de aansluiten van de hoge plint van bijna een centimerer, de zijkenten van de hoge plinten zijn niet afgewerkt en er zitten bulten in de vloer welke er VOOR twee weken geleden nooit hebben gezeten. Contact gehad met Jasper Butt welke mij een zeer onbehoorlijke en klantonvriendelijke reactie heeft gegeven op de genoemde klacht. Hier ik ik weer met een email op gereageerd, maar wacht inmiddels al weer meer dan een week op antwoord van de heer butt. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie vandaag nog met een passende oplossing komen voor deze problemen.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Voor de toelichting zie bovenste invul veld. Ik hoop dat ik hier vandaag nog een reactie van de roobol op kan krijgen en verwacht van jullie een passende oplossing.

Huisman

Nvt

Maria Bongers

Zeer deskundig bedrijf.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De levering van alle artikelen liet even op zich wachten. Was prettiger als dat ietje sneller kon

Maas

Prima service. Wij zijn uiterst tevreden.

R. Settels

Zaak waar klantvriendelijkheid en service voorop staat. Daarnaast hebben de heren die de vloer hebben geëgaliseerd/vloer hebben gelegd prima werk geleverd! Snel en vakkundig

Roos Hoogendoorn

In principe prima maar viel deze keer toch iets tegen

Dhr. Niet Openbaar

Uitermate positief

Colin

Een bedrijf die goede stoffeerders aan stuurt, maar zelf klant vriendelijkheid niet al te hoog hebben staan. ook een tijd stip van een afspraak is een groot probleem kan je pas om 2 uur de dag van... Een bedrijf die goede stoffeerders aan stuurt, maar zelf klant vriendelijkheid niet al te hoog hebben staan. ook een tijd stip van een afspraak is een groot probleem kan je pas om 2 uur de dag van te voren zien en is in een blok van 3 uur.

V. van Dieren

Prima assortiment, redelijke prijs.