Roobol

L. Feijen

Het is een super goede winkel goede kwaliteit

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Geen tips alles is al goed

S. Keijsper

Enkele zaken gingen niet helemaal goed in de loop naar het inmeten en plaatsen. Inmeter kwam in eerste instantie op afgesproken dag zonder afmelding gewoon niet opdagen en bij levering van de order... Enkele zaken gingen niet helemaal goed in de loop naar het inmeten en plaatsen. Inmeter kwam in eerste instantie op afgesproken dag zonder afmelding gewoon niet opdagen en bij levering van de order stond verkeerde datum in de agenda. Door op tijd af te stemmen gelukkig kunnen herstellen en geen hinder van gehad. Medewerker van het filiaal in Almere had daarna de zaak adequaat en op tijd gecorrigeerd.

De monteur was bij plaatsing op de afgesproken tijd en plaatste de bestelde zaken op prettige en vakkundige wijze. Alles bleek perfect ingemeten en paste perfect. Uiteindelijk een prachtig resultaat. Zeer blij mee:-)

p. van stee

Goed verzorgd zowel in de winkel als op de werkvloer

is allemaal goed geregeld

Anneloes

Mooie gordijnen,goede prijs/kwaliteit en vlotte levering. Ik heb de gordijnen zelf opgehangen.

Esther

HEEEEL SLECHT

Geef een toelichting bij je beoordeling.

U moet de medewerker Gineke van Almere buiten aanspreken op haar klantvriendelijkheid. Want deze mevrouw is niet tevreden met wat je zegt. Ik zeg iets en zij zet je bijna voor schut in de winkel als... U moet de medewerker Gineke van Almere buiten aanspreken op haar klantvriendelijkheid. Want deze mevrouw is niet tevreden met wat je zegt. Ik zeg iets en zij zet je bijna voor schut in de winkel als je iets vraagt wat voor haar enorm logisch is. Maar voor mij als leek niet. Zonde. Mooie spullen maar vervelend personeel.

Bottse

Geef een toelichting bij je beoordeling.

ben zeer te vreden , ik zou kennisen aanraden om bij roobol aan te kloppen

Peter van der Meijden

Professioneel

j.Wiegers

Prima, we zijn accuraat geadviseerd en de uitvoering is naar tevredenheid gegaan. Het tijdstip waarop de werkzaamheden plaatsvonden was wat ruim geformuleerd.

Geef een toelichting bij je beoordeling.

De afspraak was later dan vooraf was doorgegeven. Het was prettig geweest als we daar over geinformeerd waren op de dag zelf.

A Lafeber - Stoffelsen

Gezellig

Geef een toelichting bij je beoordeling.

ik mis de mogelijkheid om alles in elkaar te laten zetten

Fred Beentjes

Verkoopster filiaal Almere is TOP! Laminaatvloerleggers waren snel en professioneel. De monteur die de zonwering kwam monteren was NIET bepaald mijn "vriend". Leek veel haast te hebben, vroeg aan... Verkoopster filiaal Almere is TOP! Laminaatvloerleggers waren snel en professioneel. De monteur die de zonwering kwam monteren was NIET bepaald mijn "vriend". Leek veel haast te hebben, vroeg aan mij of ik een trappetje in huis had die hij wilde gebruiken, alsmede mijn stofzuiger. Erg dominante man, wel vriendelijk (maar gemaakt vriendelijk, op het arrogante af). Bovendien ging hij weg, terwijl een deel van de zonwering niet werkte (kwam ik later achter). Hij belde later terug, maar bij godsgratie wilde hij wel terugkomen, want hij was al ver weg, en was veel omrijden. (Hij woonde in Almere Haven en ik in Almere Stad)

Geef een toelichting bij je beoordeling.

Bij afspraken zijn de tijdsintervallen (4 uren) wel erg ruim, en er kan geen rekening worden gehouden met de wensen van de klant. De kwaliteit van de vloer is goed, en ziet er mooi uit! De zonwering... Bij afspraken zijn de tijdsintervallen (4 uren) wel erg ruim, en er kan geen rekening worden gehouden met de wensen van de klant. De kwaliteit van de vloer is goed, en ziet er mooi uit! De zonwering is zwaar overpriced. Her en der kleine beschadigingen, vreemde witte (kalk)vlekken op de horizontale houten lamellen