Loes Dams Hallo Hart

Heel prettig werken

Overzichtelijk en duidelijke instructies

Dank voor je review.
Heel fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over Rompslomp. Neem gerust contact op als je vragen hebt, we helpen je graag!

veenkade

Redelijk... Maar wel af en toe storingen in het systeem. Dan werken er een aantal functies niet. Dat is erg vervelend.

simpele opzet. Duidelijk volgbaar. Heldere opzet

Reactie Rompslomp:

Dank je wel voor je review. We zien dat je jouw feedback ook met ons supportteam hebt gedeeld, dat waarderen we. Het is vervelend als je storingen ervaart. Deze lossen we in de regel zo spoedig... Dank je wel voor je review. We zien dat je jouw feedback ook met ons supportteam hebt gedeeld, dat waarderen we. Het is vervelend als je storingen ervaart. Deze lossen we in de regel zo spoedig mogelijk op. Nogmaals dank voor het delen van jouw ervaring.

Ben Klussen

Zeer gebruiksvriendelijk

Rompslomp in een paar woorden

fijn een compleet boekhoudprogramma, zeer goede en snelle helpdesk.

Reactie Rompslomp:

Bedankt voor het delen van deze mooie review! We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent met onze toepassing en de ondersteuning die we daarop bieden. Als je vragen hebt, je kunt ons altijd... Bedankt voor het delen van deze mooie review! We zijn blij om te lezen dat je zo tevreden bent met onze toepassing en de ondersteuning die we daarop bieden. Als je vragen hebt, je kunt ons altijd bereiken via onze chatbot Robin of door een mail te sturen naar support@rompslomp.nl. We staan klaar om je te helpen! Vriendelijke groet, team Rompslomp.nl

Arts KNMG

Ik ben erg tevreden, uitstekend service

Rompslomp in een paar woorden

Alles wat ik wil heb ik hier gevonden.

Reactie Rompslomp:

Dankjewel voor de mooie review! Heel fijn om te lezen dat ons product aansluit bij jouw behoeften en dat je tevreden bent over de service die we daarop verlenen. We wensen je nog veel... Dankjewel voor de mooie review! Heel fijn om te lezen dat ons product aansluit bij jouw behoeften en dat je tevreden bent over de service die we daarop verlenen. We wensen je nog veel gebruikersgemak toe. Heb je vragen, neem dan gerust contact op via support@rompslomp.nl. We helpen je graag! Groet, team Rompslomp.nl

CarExpertise BV

Werk al jaren met mijn verschillende bedrijven met rompslomp. Ben zeker tevreden en zal zeker de samenwerking voort blijven zetten

kind kan de was doen .

Reactie Rompslomp:

Dank je wel voor je 5 sterren review. Je geeft aan 'kind kan de was doen' en dat is ook precies wat we voor ogen hebben, namelijk zonder uitgebreide boekhoudkennis zelf je administratie kunnen doen.... Dank je wel voor je 5 sterren review. Je geeft aan 'kind kan de was doen' en dat is ook precies wat we voor ogen hebben, namelijk zonder uitgebreide boekhoudkennis zelf je administratie kunnen doen. Heb je vragen? Neem gerust contact op via support@rompslomp.nl, we helpen je graag! Vriendelijke groet, team Rompslomp.nl

Promoprintservice

Je krijgt vrijwel nooit een 'straight to the point' antwoord/

Rompslomp in een paar woorden

Voor een beetje simpel boekhouden werkt het, maar verwacht er ook niet meer van.

Reactie Rompslomp:

Dank voor je review en goed dat je je ervaringen deelt.
Dank voor je review en goed dat je je ervaringen deelt.
Je geeft aan dat je van mening bent vrijwel nooit een straight to the point antwoord te krijgen. Zou je ons een mail kunnen sturen naar support@rompslomp.nl waarin je aangeeft Wat er voor gezorgd heeft dat je dit zo ervaren hebt? Dan kunnen we deze concrete voorbeelden gebruiken om onze dienstverlening te verbeteren.
Rompslomp richt zich op eenmanszaken en ZZP'ers om hun administratie te kunnen voeren zonder uitgebreide boekhoudkundige kennis. We horen het graag van je wat je mist het programma om te onderzoeken of we je dit wel kunnen bieden

Gina Morsen

Contact met Rompslomp verloop zeer moeizaam

Rompslomp in een paar woorden

Voor mij opzicht wel een fijn en simpel programma maar helaas zo nu en dan vreemde afwijkingen en contact met Rompslomp kan wat mij betreft beter.

Reactie Rompslomp:

Allereerst dank voor je review en excuses voor de vertraagde reactie. Fijn om te zien dat je Rompslomp als een fijn en eenvoudig te gebruiken programma ervaart. Laat ons altijd weten als er vragen... Allereerst dank voor je review en excuses voor de vertraagde reactie. Fijn om te zien dat je Rompslomp als een fijn en eenvoudig te gebruiken programma ervaart. Laat ons altijd weten als er vragen zijn. We helpen je graag!
Jammer om te lezen dat je minder tevreden bent over het contact met Rompslomp. Ons team streeft ernaar om onze gebruikers goede ondersteuning te bieden en op werkdagen binnen 24 uur de klant van een reactie te voorzien. Daarbij realiseren wij ons dat er altijd verbeterpunten zijn. We nemen je feedback zeker mee!
Met vriendelijke groet, team Rompslomp.nl

GerttHart.nl

Om 1 of andere reden (waarschijnlijk bezuinigingen) is de bankkoppeling van elk half uur synchroniseren naar 1 keer per dag gegaan of zelf naar 1 keer in de 3 dagen. Wat een geweldig product was, is... Om 1 of andere reden (waarschijnlijk bezuinigingen) is de bankkoppeling van elk half uur synchroniseren naar 1 keer per dag gegaan of zelf naar 1 keer in de 3 dagen. Wat een geweldig product was, is nu compleet flut geworden en nog duurder ook. Ga nu op zoek naar alternatieven want dit het jammer genoeg niet meer.

Van top naar flop

Reactie Rompslomp:

Dank voor je review en heel goed dat je ons scherp houdt op dit gebied.
Dank voor je review en heel goed dat je ons scherp houdt op dit gebied.
Er is door ons hard gewerkt om een goede en betrouwbare vervanger van de bankkoppeling aan te bieden die de voorgaande (waar veel klachten over binnenkwamen) verving. In onze drive om te zorgen we een alternatief konden uitrollen zijn we te snel gegaan.
De focus heeft op de technische koppeling tussen de banken en Rompslomp gelegen. De verdere zaken hebben niet de aandacht gekregen die zij verdienden. Daar heb jij als gebruiker last van en dat je dat frustreert is heel begrijpelijk: in plaats van rompslomp wegnemen krijg je gedoe.
Dat spijt ons enorm en we bieden je hier onze excuses voor aan.
We werken aan een oplossing met Visma om te zorgen dat zowel de dienstverlening als de documentatie als het aanbod beter worden.

fjwork

Prima reactie op vragen en zijn behulpzaaam

Goede en overzichtelijke site

Reactie Rompslomp:

Dank je wel voor je lovende woorden! We streven ernaar onze gebruikers een positieve ervaring te bezorgen en door jou reactie merken we dat we daarin slagen. Vriendelijke groet, team Rompslomp.nl

Alfares 10

👍👍🌷

Reactie Rompslomp:

Dank je wel voor je review en het is altijd fijn om te horen dat je Rompslomp als goed ervaart. Neem gerust contact op als je vragen hebt, we helpen je graag! Vriendelijke groet, team Rompslomp.nl