Richers et al

Niets dan goed

Rompslomp in een paar woorden

duidelijk, efficient, precies wat ik nodig heb.

Reactie Rompslomp:

Hi Anton, Heel erg bedankt voor je enthousiaste review. Daar worden wij ook vrolijk van! Goed om te horen dat Rompslomp precies is wat je nodig hebt. Met vriendelijke groeten, Team Rompslomp

waarnemendhuisarts r.k.

Tien keer beter dan eboekhouden

Rompslomp in een paar woorden

interactief, werkt mee, erg tevreden

Hi Robbin,
Bedankt voor je enthousiaste review. Goed om te horen dat je zo tevreden bent! Daar worden wij ook weer heel blij van.
Vriendelijke groeten,
Team Rompslomp

van der Molen Vertalingen

Ben al jaren lid van Rompslomp. Een superduidelijk programma waar het fijn is om mee te werken. De abonnementskosten zijn ook erg aantrekkelijk! Als je vragen hebt, wordt er ook erg snel en... Ben al jaren lid van Rompslomp. Een superduidelijk programma waar het fijn is om mee te werken. De abonnementskosten zijn ook erg aantrekkelijk! Als je vragen hebt, wordt er ook erg snel en professioneel gereageerd. Kortom, een fijn programma voor een iedereen die een bedrijf heeft of ZZP'er is!

Een aanrader!

Reactie Rompslomp:

Heel erg bedankt voor je review. Wat leuk zo’n enthousiaste reactie van een vaste klant! Goed om te horen dat onze boekhoudsoftware zo goed bij je past.
Vriendelijke groeten, Team Rompslomp

kanoschool Herbie Bird

Het is iedere keer weer een feest om gebruik te maken van de faciliteiten van Rompslomp

simpel en doelgericht

Reactie Rompslomp:

Bedankt voor je enthousiaste review! En dit soort fijne berichten van klanten maken het voor ons ook altijd weer een feest! Vriendelijke groeten, Team Rompslomp

Richard

Zeeeeer slecht

Rompslomp in een paar woorden

Nooit aan beginnen, tijdje alleen gebruikt om factuurtjes te maken, had ik ook gratis kunnen doen, maar was onmogelijk om stop te zetten, bleef maar verlengen totdat ik ondanks dat ik gestopt en... Nooit aan beginnen, tijdje alleen gebruikt om factuurtjes te maken, had ik ook gratis kunnen doen, maar was onmogelijk om stop te zetten, bleef maar verlengen totdat ik ondanks dat ik gestopt en geblokkeerd was wel facturen van ze ontvangen. Tot 3x aan toe nog betaald en toen ze weer evengoed een 4e keer een factuur stuurde, heb ik deze niet betaald, was tenslotte ook al geblokkeerd. Nu na een jaar in ene een incassobureau in mijn nek die er nog eens op het bedrag van 20 euro 40 euro erboven op gooit. Voor die paar tientjes zoveel gezeik, heb gelukkig wel keihard bewijs dat ik toen al geblokkeerd was. Ik ga het zien hoever het nog gaat oplopen, als ik moet opdraven is het 55 euro per uur en krijgen ze nog proceskosten etc. Al met al een zielige bedoening.

Reactie Rompslomp:

Dank voor je review. We vinden het jammer om te lezen dat je van mening bent dat het niet mogelijk was je abonnement stop te zetten. Je kunt het abonnement namelijk in je eigen account stopzetten.... Dank voor je review. We vinden het jammer om te lezen dat je van mening bent dat het niet mogelijk was je abonnement stop te zetten. Je kunt het abonnement namelijk in je eigen account stopzetten. De facturen die verzonden zijn voordat het abonnement is opgezegd dienen echter wel voldaan te worden. Wanneer de betaling van een factuur uitblijft wordt hier in eerste instantie meerdere herinneringen voor verzonden. Komt hier geen reactie of betaling uit voort dan wordt de vordering inderdaad uit handen gegeven aan een incassobureau. Vanaf dat moment dient de verdere correspondentie met het incassobureau gevoerd te worden

nancy

Abonnement blijft verlengd worden

oplichting

Reactie Rompslomp:

Dank voor je review en goed dat je het aangeeft. Naar alle verwachting is je abonnement niet opgezegd. We vinden het jammer dat je dit ervaart als oplichting. Wanneer je een e-mail stuurt naar... Dank voor je review en goed dat je het aangeeft. Naar alle verwachting is je abonnement niet opgezegd. We vinden het jammer dat je dit ervaart als oplichting. Wanneer je een e-mail stuurt naar support@rompslomp.nl kunnen we dit voor je nakijken. Vriendelijke groet, team Rompslomp.nl

Anders

Slecht, onduidelijk en je blijft betalen na opzegging

Waardeloos

Reactie Rompslomp:

Dank voor je review en jammer om te lezen dat je het programma als onduidelijk ervaart. Helaas hebben we op het door jou opgegeven mailadres geen account terug kunnen vinden zodat we de... Dank voor je review en jammer om te lezen dat je het programma als onduidelijk ervaart. Helaas hebben we op het door jou opgegeven mailadres geen account terug kunnen vinden zodat we de geschiedenis na kunnen kijken. Wat ervaar je als slecht en onduidelijk? we horen het graag van je doormiddels van een e-mail naar support@rompslomp.nl.
Een abonnement wordt automatisch stilzwijgend verlengd, zie ook artikel 14, lid 1 in onze Algemene Voorwaarden. Het abonnement kan tussentijds niet worden opgezegd of gedowngrade naar een lager pakket. Omdat wij achteraf incasseren kan het voorkomen dat een factuur nog wordt geïncasseerd nadat je abonnement is opgezegd.
Vriendelijke groet,
Team Rompslomp.nl

Dave

Ik werk sinds 2016 met Rompslomp en tot redelijke tevredenheid. Echter sinds de overname door Visma ruiken ze geld en worden er astronomische prijsstijgingen doorgevoerd. In 2023 was dit 15% en in... Ik werk sinds 2016 met Rompslomp en tot redelijke tevredenheid. Echter sinds de overname door Visma ruiken ze geld en worden er astronomische prijsstijgingen doorgevoerd. In 2023 was dit 15% en in 2024 zelfs 57%! Ik ging van €181,50 per jaar naar €326,70 per jaar. Dat is 80% verhoging in 2 jaar tijd. En ik doe nog steeds precies hetzelfde met Rompslomp als in 2016.

Rompslomp zal zeggen dat het komt door de introductie van nieuwe features, maar dat is enkel een dekmantel om deze absurde prijsstijging goed te praten. Niemand zit te wachten op features die ze niet gebruiken.

Naast het feit dat Rompslomp van goedkoop naar reteduur is gegaan, is het onmogelijk om een boekhouder te vinden die ervaring heeft met Rompslomp. Ook in hun eigen marketplace reageerde geen enkele boekhouder.

Ik ben mij aan het oriënteren op een alternatief voor Rompslomp.

Rompslomp in een paar woorden

80% prijsstijging in 2 jaar tijd!

Reactie Rompslomp:

Dank voor je review en jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over ons programma. Het klopt dat onze vorige abonnementen vervangen zijn door ons nieuwe aanbod.
Dit is tot stand gekomen na...
Dit is tot stand gekomen na gesprekken met klanten en inzicht in het gebruik van het platform. Wij hebben dit vertaald naar de nieuwe pakketten met meer functionaliteiten en ook een aantal nieuwe grenzen. Binnen dit nieuwe aanbod hebben we ervoor gezorgd dat de gebruiker ook de mogelijkheid krijgt om te kijken welk pakket het beste bij die behoefte aansluit., zowel qua functionaliteit maar ook qua prijs.
We zijn ons eigen bedrijf ook al zijn we onderdeel van de Visma-groep en staan achter de keuzes die wij maken. Rompslomp ontwikkelt zich. Daar staat een beloning tegenover die in lijn is met wat onze collega aanbieders vragen.
De opzet van de nieuwe pakketten is aangepast naar de behoefte die je als ondernemer hebt in de verschillende fasen van je bedrijf.
Met vriendelijke groet, team Rompslomp.nl

Mark

Altijd tevreden geweest tot “nieuwe” (lees duurdere) tarieven introduceerden. Geen mogelijkheid om oude pakket te houden. Met verzoeken werd niets gedaan. Als je aangeeft op te zeggen krijg je geen... Altijd tevreden geweest tot “nieuwe” (lees duurdere) tarieven introduceerden. Geen mogelijkheid om oude pakket te houden. Met verzoeken werd niets gedaan. Als je aangeeft op te zeggen krijg je geen reactie. Maakt ze blijkbaar niets uit. Geven niet om bestaande klanten.

Rompslomp in een paar woorden

Begon leuk, nu over op SnelStart

Reactie Rompslomp:

Dank voor je review en fijn om te lezen dat je met tevredenheid hebt gewerkt met Rompslomp. Het klopt dat onze nieuwe pakketten per 1 februari ons oude aanbod vervangt.
We vinden het jammer om...
We vinden het jammer om te lezen dat je ons nieuwe abonnementsmodel enkel als een prijsverhoging ziet en dat je je niet gehoord hebt gevoeld in het eerdere contact met ons. De abonnementen zijn tot stand gekomen op basis van gesprekken met klanten en inzicht in het gebruik van het platform. Dit hebben we vertaald naar de nieuwe pakketten met meer functionaliteiten en een aantal nieuwe grenzen. Binnen dit nieuwe aanbod heeft de gebruiker de mogelijkheid om te kijken welk pakket het beste bij de behoefte aansluit, zowel qua functionaliteit maar natuurlijk ook qua prijs.
Kortom, ons uitgangspunt is dan ook gericht op het beschikbaar stellen en zichtbaar maken van meer functionaliteiten die er vervolgens voor zorgen dat je minder tijd hoeft te besteden aan je boekhouding/administratie.
Met vriendelijke groet, team Rompslomp.nl

kennel van voorne aan zee

Heel fijn om mee op te starten prima en duidelijk

Rompslomp in een paar woorden

fijn om mee te starten wat ik jammer vind is dat je net wat gewend bent en dan moet upgraden gaat nu al over 10 per mnd dat vind ik er g jammer. gevraagd of ze me willen down graden ipv upgraden

Reactie Rompslomp:

Allereerst dank voor je review. We vinden het fijn als onze gebruikers ervaringen met ons delen. Begin deze maand zijn onze Rompslomp-abonnementen inderdaad gewijzigd. Zo heeft het PRO-abonnement... Allereerst dank voor je review. We vinden het fijn als onze gebruikers ervaringen met ons delen. Begin deze maand zijn onze Rompslomp-abonnementen inderdaad gewijzigd. Zo heeft het PRO-abonnement bijvoorbeeld nu een opvolger 'Professional' gekregen waarbij de functionaliteiten van dit pakket zijn uitgebreid. Dit alles om de gebruiker zo prettig mogelijk met onze boekhoudoplossing te laten werken.
Desondanks kan het natuurlijk zo zijn dat een ander Rompslomp-abonnement qua functionaliteiten en prijs beter past. Je kunt dit dan zelf aanpassen (up- of downgraden). Zover we kunnen zien, heb je hier reeds contact over gehad met onze support-afdeling.
Nogmaals dank voor je gedeelde ervaring in de vorm van deze review. Met vriendelijke groet, team Rompslomp.nl