Schooldrukwerkplaats

Zeer klantvriendelijk

Rompslomp in een paar woorden

Adequate antwoorden op elke vraag

Reactie Rompslomp:

een 10/10 wat een super beoordeling! Bedankt en leuk dat we je zo goed kunnen helpen.
Team Rompslomp.nl

Truck & Tractorpulling IJzendoorn

Wij zijn een evenement en daarvoor gebruiken we rompslomp en het werkt voor ons perfect mooi overzicht.

goed concept

van den Broek Holding Ermelo B.V.

Makkelijk zaken regelen, goede online support

Rompslomp in een paar woorden

Veel tijdsbesparing door gebruiksgemak, heel overzichtelijk. Had ik jaren eerder moeten doen!

Bedankt voor je mooie beoordeling. Groet Team Rompslomp.nl

Michel Duijnisveld

Positief

Rompslomp in een paar woorden

Is een heel makkelijk en overzichtelijk programma

Reactie Rompslomp:

Fijn om te lezen dat het makkelijk en overzichtelijk voor je werkt! :-) Groet, Team Rompslomp.nl

RVE VLOEREN

Erg prettig, alles werkt zoals het hoort .

Prettig geregeld

Bedankt voor je beoordeling! Groet, Team Rompslomp.nl

The Cozy Kitchen

Fantastisch boekhoudpakket, ik zou niet meer anders willen. Erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Hier zit alles in wat je nodig hebt en je hebt overal en altijd toegang tot je administratie.... Fantastisch boekhoudpakket, ik zou niet meer anders willen. Erg gebruiksvriendelijk en overzichtelijk. Hier zit alles in wat je nodig hebt en je hebt overal en altijd toegang tot je administratie. De support is ook heel fijn. Ik wist niet hoe ik iets moest boeken en daar werd ik snel en kundig bij geholpen. Als kers op de taart zijn de maandelijkse kosten ook nog eens zeer laag. Zeer tevreden, ik zou het iedereen aanbevelen.

Rompslomp in een paar woorden

Fantastisch pakket, zeer gebruiksvriendelijk!

Reactie Rompslomp:

Wat een ontzettend mooie beoordeling. Bedankt! En mocht je nog eens weer vragen hebben, je mag altijd contact met ons opnemen en we helpen je graag verder! Groet, Team Rompslomp

Thijs Lifestyle coaching

Top bedrijf

Makkelijk, handig, goedkoop

Wat fijn om te horen! Dankjewel! Groet, Team Rompslomp.nl

Chico Klusjeman

Mooi duidelijk makkelijk te gebruiken programma en ik ben er blij mee

Rompslomp in een paar woorden

uitstekend bedrijf dat ik iedereen ten zeerste aanbeveel, ik ben blij met de keuze van dit bedrijf, vriendelijke groeten

Bedankt voor je mooie beoordeling! Groet, Team Rompslomp.nl

MAISON S.

Het is een beetje wennen , maar ik ben zeer tevreden

Zeer praktisch

Reactie Rompslomp:

Fijn dat je tevreden bent! Mocht je ergens nog niet uitkomen, dan raad ik je aan om onze Kennisbank te raadplegen. Of je kan natuurlijk onze support mailen op support@rompslomp.nl. Groet, Team... Fijn dat je tevreden bent! Mocht je ergens nog niet uitkomen, dan raad ik je aan om onze Kennisbank te raadplegen. Of je kan natuurlijk onze support mailen op support@rompslomp.nl. Groet, Team Rompslomp.nl

Qleann

Overzichtelijk