Snaterse onderwijsmanagement

Totnogtoe prima, hulp via chatrobot werkt nog niet handig

Rompslomp in een paar woorden

snel facturen met een professioneel uiterlijk

Reactie Rompslomp:

Hoi Ronald, Bedankt voor je review met die mooie 7 sterren. We vinden het super dat je ook direct aangeeft wat je graag anders zou willen zien. Hopelijk zie je snel positieve verandering in onze... Hoi Ronald, Bedankt voor je review met die mooie 7 sterren. We vinden het super dat je ook direct aangeeft wat je graag anders zou willen zien. Hopelijk zie je snel positieve verandering in onze chatbot!

EVS Beheer en Freelance services

Super !

makkelijk en duidelijk

Reactie Rompslomp:

Dankjewel! We doen ons best om een super service & software neer te zetten voor jullie, blij dat je het super vindt!

PaltzBiënnale

Reactie op mijn vraag kwam snel en vriendelijk

Rompslomp in een paar woorden

Ze maken prachtige facturen die je zelf ( gratis) kunt aanpassen voor eigen gebruik

Reactie Rompslomp:

Dankjewel voor deze 10 sterren review. Fijn om te horen dat je onze service snel en vriendelijk vindt!

Trade Solutions Holland

Ultrasnelle Klantenservice

Makkelijk en betaalbaar

Reactie Rompslomp:

Dankjewel voor die 10 sterren! Super om te horen dat je onze service snel vindt!
Team Romsplomp.nl

Alivio Administratie

Op zich een leuk pakket met potentie, maar gaat met uitgaven/kosten en privé grootboekrekening uiterst vreemd om, boekhoudkundig onjuist zelfs. En na contact met medewerkers, blijken ze ook geen... Op zich een leuk pakket met potentie, maar gaat met uitgaven/kosten en privé grootboekrekening uiterst vreemd om, boekhoudkundig onjuist zelfs. En na contact met medewerkers, blijken ze ook geen verstand van boekhouden te hebben. Lijkt me toch wel handig als je een boekhoudpakket bouwt, dat je ook kunt boekhouden, anders krijg je dus situaties waarin je de dingen ingewikkelder en bewerkelijker maakt dan uiterst noodzakelijk. Om kosten te boeken of een simpele journaalpost te maken moet ik allerlei extra handelingen doen die geen enkele toegevoegde waarde hebben, integendeel, het is vaag en onduidelijk en gebruiks-onvriendelijk.
Jammer. Want zoals ik zei, er zit best potentie in, maar komt er onprofessioneel over met zulke rariteiten er in.
Een zichzelf serieus nemend boekhouder zal hier niet mee willen werken.

Rompslomp in een paar woorden

Potentie, maar rompslomp zelf moet nog een en ander leren over boekhouden.

Reactie Rompslomp:

Bedankt voor de 5 sterren review Alivio. Je geeft duidelijk je persoonlijke wensen aan, dat waarderen wij enorm.
Rompslomp is een boekhoudprogramma speciaal ontworpen voor ondernemers / zzp-ers / freelancers die liever met ondernemen bezig zijn. Rompslomp is geen traditioneel administratieprogramma.
Mocht je nog verdere feedback willen geven stuur ons gerust een bericht via support@rompslomp.nl, we kijken ernaar uit!

Barcanova

Matige helpdesk

Rompslomp in een paar woorden

Je kunt niet eens je eigen
Stamgegevens aanpassen

Reactie Rompslomp:

Bedankt voor je review Hubert. Wij hebben elkaar gesproken na aanleiding van je review. Je gaf hierin je persoonlijke wensen aan ons door en hoe jij graag Rompslomp wilt gebruiken. Helaas is dit... Bedankt voor je review Hubert. Wij hebben elkaar gesproken na aanleiding van je review. Je gaf hierin je persoonlijke wensen aan ons door en hoe jij graag Rompslomp wilt gebruiken. Helaas is dit niet mogelijk bij ons maar waarderen we de feedback van onze gebruikers. We wensen je veel plezier met boekhouden.

MRAS Training

Top!

duidelijk simpel effectief

Reactie Rompslomp:

Nou dit vinden wij ook top! 10 sterren die ik ga uitdelen tussen de teamleden! Dit geeft ons weer volle energie!

De Knappe Tafel

Erg handig en gebruiksvriendelijk voor een starter

Handig, laagdrempelig, overzichtelijk.

Reactie Rompslomp:

Dankjewel voor die 10 sterren review over onze gebruiksvriendelijke software!

UC Security

Nog niet zo heel lang bij Rompslomp, maar de ervaringen zijn tot nu toe erg positief.

Rompslomp in een paar woorden

Werkt goed en is overzichtelijk

Reactie Rompslomp:

9 Sterren wauw! Bedankt voor die mooie beoordeling! Fijn dat je ons programma als positief ervaart. Nog veel plezier bij ons.

Kids on Top! Kindercoach

Ik word altijd snel en vriendelijk geholpen. Het is een heel fijn systeem om mee te werken.

Rompslomp in een paar woorden

Helder, vriendelijk, gewoon geen Rompslomp!

Reactie Rompslomp:

Die sterren bevestigen dat je super blij bent met ons programma. Blij dat je zo tevreden bent over onze supportmedewerkers! Heel veel plezier nog met ons programma.