D.L. Diensten

Erg goede ervaring met rompslomp. Gisteren liep ik tegen een probleem aan. Ik heb gemaild en de zelfde dag kreeg ik reactie van mohammed. Hij heeft mij goed geholpen en nu kan ik weer met plezier... Erg goede ervaring met rompslomp. Gisteren liep ik tegen een probleem aan. Ik heb gemaild en de zelfde dag kreeg ik reactie van mohammed. Hij heeft mij goed geholpen en nu kan ik weer met plezier gebruik maken van rompslomp.

Rompslomp in een paar woorden

goed overzichtelijk en werkt fijn.

Reactie Rompslomp:

Top om te horen dat je onze klantenservice geweldig vindt! Bedankt voor je 10 sterren daar is het team heel blij mee.

Bonjour Fresh Food

Bonjour Fresh Food

Geweldig

Reactie Rompslomp:

Bonjour! 9 sterren van de 10 zien wij als een hele blije klant!
Bedankt voor deze geweldige review.

Visea

Fijn bedrijf. Ondanks dat ze niet telefonisch bereikbaar zijn, reageren ze wel adequaat op je mailbericht.

aanrader!

Reactie Rompslomp:

Wat fijn om te zien dat je 8 sterren geeft voor onze service!

erik'handelsonderneming

perfect

Hoi Erik,
Bedankt voor die mooie sterren daar zijn wij heel blij mee. Veel plezier met het gebruiken van Rompslomp.

B A Techniek Oost

Helaas kost het mij veel moeite en energie om een factuur aan te maken. het is niet overal duidelijk aangegeven voor het geld als je iets wilt wijzigen. firma rompslomp denkt dat alle ondernemers... Helaas kost het mij veel moeite en energie om een factuur aan te maken. het is niet overal duidelijk aangegeven voor het geld als je iets wilt wijzigen. firma rompslomp denkt dat alle ondernemers deze programma makkelijk zullen vinden.

Rompslomp in een paar woorden

te ingewikkeld in applicatie/ software gebruik.

Reactie Rompslomp:

Bedankt voor je review maar wel jammer om te lezen dat je niet zo tevreden bent.
We willen graag met je in gesprek over je ervaring bij ons. Zou je ons willen mailen naar info@rompslomp.nl?...
Zou je er dan ook bij willen vermelden dat het om een review gaat?
We kijken uit naar je antwoord.
Door te reageren help je niet alleen ons maar ook toekomstige gebruikers.

MAISON S.

GEMAKKELIJK EN BIJ EEN PROBLEEM ONMIDDELIJK RESPONS

DUIDELIJK EN GEMAKKELIJK

Reactie Rompslomp:

Maison dat is waar wij graag voor staan, de superservice waar je zo blij mee bent! Bedankt.

Moreece Music Productions

Rompslomp in een paar woorden

Zeer makkelijk en fijn om mee te werken

Reactie Rompslomp:

Moreece die 8 sterren nemen wij maar al te graag aan!

Lareko

Makkelijke site werkt prima

makkelijk,overzichttelijk,duidelijk

Reactie Rompslomp:

Lareko wat fijn dat je onze website makkelijk in gebruik vindt. Hopelijk heb je er nog lang plezier van.

Dorien@Zorg

Vr

Vriendelijk, overzichtelijk, aanrader

Reactie Rompslomp:

Dorien bedankt voor die 10 !

Treetied

Weinig of geen problemen en de kosten in ogenschouw genomen; een dikke voldoende!

Rompslomp in een paar woorden

Logisch programma, met overzichtelijke structuur

Reactie Rompslomp:

Treetied awesome review bedankt daarvoor! Blij dat je zo tevreden bent met ons.