mcm schoenmakers

Slecht

Rompslomp in een paar woorden

totaal geen kennis van de materie

Reactie Rompslomp:

Dank voor je review en jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over de gekregen ondersteuning.
Bij Rompslomp kunnen we je helpen om Rompslomp te gebruiken door de werking van ons pakket uit te leggen maar wij zijn geen boekhouders. Wij kunnen dan ook niet bepalen of je gegevens correct zijn ingevoerd. We hebben de communicatie teruggelezen en om je verder te kunnen helpen hebben we de zogenaamde materiële activa staat (MVA) nodig die je bij je (voormalige) boekhouder op dient te vragen. Wanneer we deze hebben kunnen we verder kijken wat we voor je kunnen doen.
We willen je dan ook nogmaals vragen deze te mailen naar support@rompslomp.nl.
Met vriendelijke groet, team Rompslomp.nl

Tbl

Heel vriendelijk geholpen door Mohammed.

Rompslomp in een paar woorden

Top! Duidelijke uitleg over de software.

Reactie Rompslomp:

Dank je wel voor je review. Het is altijd fijn om te weten dat iemand tevreden is over de ontvangen hulp. Je feedback hebben we ook aan Mohammed doorgegeven. Vriendelijke groet, team Rompslomp.nl

Auctus TCA

Uistekende service. Naar verhouding met de kosten zeer veel waarde voor je geld.

Rompslomp in een paar woorden

Zeer goed toegankelijk pakket, beter dan de andere e-paketten. Het registreren en factureren van uren en producten is zeer makkelijk. Ik bespaar uren op administratie, btw-aangiftes, enz.

Reactie Rompslomp:

Dank je wel voor je lovende woorden, het is inderdaad ons doel om je tijd te besparen. Fijn om te lezen dat je dit ook zo ervaart. Mocht je vragen hebben neem dan gerust contact op via... Dank je wel voor je lovende woorden, het is inderdaad ons doel om je tijd te besparen. Fijn om te lezen dat je dit ook zo ervaart. Mocht je vragen hebben neem dan gerust contact op via support@rompslomp.nl, we helpen je graag! Vriendelijke groet, team Rompslomp.nl

Elektrotechniek M.Gerritsen

Rompslomp maakt zijn beloftes waar

Fantastisch boekhoudprogramma

Reactie Rompslomp:

Dank je wel voor je 5 sterren review. We werken er elke dag hard aan om een boekhoudprogramma te maken wat makkelijk in het gebruik is, ook voor niet-boekhouders. Door reviewsals die van jou weten... Dank je wel voor je 5 sterren review. We werken er elke dag hard aan om een boekhoudprogramma te maken wat makkelijk in het gebruik is, ook voor niet-boekhouders. Door reviewsals die van jou weten we dat we daar ook in slagen! Heb je vragen neem dan gerust contact op via support@rompslomp.nl, we helpen je graag! Groet, team Rompslomp.nl

Odin’s stukadoors

Makkelijk te gebruiken

Reactie Rompslomp:

Dank je wel voor je positieve review, altijd fijn om te lezen dat mensen zo tevreden zijn.
Mocht je vragen hebben kun je altijd een mail sturen naar support@rompslomp.nl

Keukenstelbedrijf

Zeer goed factuur programma

Rompslomp in een paar woorden

Super makkelijk en met vragen helpen ze direct

Reactie Rompslomp:

Dank je wel voor je positieve feedback. We doen inderdaad ons uiterste best om er voor te zorgen dat je zo snel mogelijk een reactie (op werkdagen binnen 24 uur) op je vragen krijgt. Fijn om te... Dank je wel voor je positieve feedback. We doen inderdaad ons uiterste best om er voor te zorgen dat je zo snel mogelijk een reactie (op werkdagen binnen 24 uur) op je vragen krijgt. Fijn om te lezen dat je hier zo tevreden over bent! Groet, team Rompslomp.nl

Cornelisz security

Zeeeeeerrrrrrr slecht bereikbaar
Ik heb vragen maar moet tegen een computer van jullie chatten.
Ik kom zo niet verder
Slechte ervaring

Rompslomp in een paar woorden

Ingewikkeld als he contact zoekt met directe vragen

Reactie Rompslomp:

Dank voor je review en excuus voor de vertraagde reactie.
Dank voor je review en excuus voor de vertraagde reactie.
Het is inderdaad correct dat we geen directe telefonische helpdesk hebben. Onze support is bij voorkeur online. Dat wil zeggen via e-mail, onze flowbot, of onze Kennisbank bereikbaar via https://rompslomp.nl/support.
Wanneer je contact opneemt via onze flowbot en je kunt daar het antwoord niet vinden kun je je e-mailadres daar opgeven. Er wordt dan op werkdagen binnen 24 uur contact met je opgenomen.
Met vriendelijke groet, team Rompslomp.nl

Promoprintservice

Software was goed maar sinds bankkoppeling update niet meer

Rompslomp in een paar woorden

Als je nog meer rompslomp wil, neem rompslomp

Reactie Rompslomp:

Hallo, dank je wel voor je review. Wat jammer dat je zoveel rompslomp ervaart, dat is natuurlijk niet onze bedoeling.
Een van onze collega's heeft je afgelopen week uitgebreid te woord gestaan...
Een van onze collega's heeft je afgelopen week uitgebreid te woord gestaan en uitleg gegeven over een aantal dingen die niet correct in je administratie verwerkt stonden, waardoor o.a. de bankkoppeling niet goed kan werken. Dit is een ingebouwde zekerheid met de intentie om gebruikers te helpen. Het zou jammer zijn als je onze software niet goed kunt gebruiken, laat het gerust weten als we je nog ergens mee van dienst kunnen zijn.
Groet, team Rompslomp.nl

P Barsingerhorn

Rompslomp in een paar woorden

Alles ziet er vriendelijk uit

Reactie Rompslomp:

Dank je wel voor je 4 sterren review. Goed om le lezen dat het programma een vriendelijke indruk maakt.

Rockarr

Rompslomp in een paar woorden

Vriendelijk programma, een beetje prijzig

Reactie Rompslomp:

Dank je wel voor je review! Een score van 9 uit 10, daar zijn wij zeer tevreden mee. Ben je al bekend met onze korting voor jaarabonnementen? Dat scheelt behoorlijk in de prijs die je uiteindelijk... Dank je wel voor je review! Een score van 9 uit 10, daar zijn wij zeer tevreden mee. Ben je al bekend met onze korting voor jaarabonnementen? Dat scheelt behoorlijk in de prijs die je uiteindelijk betaalt.
Vriendelijke groet, team Rompslomp.nl