RvL projecten

goed werkende software

Reactie Rompslomp:

Bedankt voor je 8 sterren, ons team is blij om te lezen dat je ons zo hoog waardeert!

AV kraanbediening

Rompslomp in een paar woorden

Is duidelijk en je hebt alles

Reactie Rompslomp:

Wat fijn om te lezen dat het programma zo duidelijk voor je is en dat je alles hebt om een succesvolle boekhouding te voeren bij ons!

Raad Waalwijk

Netjes en duidelijk

Rompslomp in een paar woorden

goed en makkelijk in gebruik

Reactie Rompslomp:

Wat een goede Raad! Blij dat je ons zou aanbevelen. We werken hard om het zo duidelijk mogelijk te maken voor onze gebruikers. Bedankt voor deze review!

Wilfrabouw

goed te doen

Reactie Rompslomp:

Bedankt voor die 8 sterren, deze zullen op het motivatiebord geplakt gaan worden!

Feestje-verhuur

makkelijke app

Reactie Rompslomp:

Die 8 sterren maken ons blij genoeg voor een feestje, dankjewel!

kook werk & logies texel

Heel goed mankeert niets aan

Fijn

Reactie Rompslomp:

Bedankt voor je duidelijke review. We zijn altijd blij te horen dat ons programma goed werkt.

Hlela Royal Wines

We zijn een jong wijnbedrijf en geen ervaring met boekhouden. Door de persoonlijke aandacht en snelle reacties op onze vragen kunnen we ook snel vooruit. Super!

Rompslomp in een paar woorden

Alles wat we nodig hebben om onze boeken in orde te houden en te koppelen met onze webshop. Geen gedoe! Aanbevolen door onze boekhouder. Nu hoeft hij alleen maar alles te controleren en klaar is Kees!

Reactie Rompslomp:

Met zo'n review schenken wij een wijntje in! 10 sterren kan niet beter!

3 to Connect Coaching & Counseling

Top

Rompslomp in een paar woorden

heel makkelijk en vriendelijk administratieprogramma, aan te passen aan de fasen van succes in je onderneming

Reactie Rompslomp:

Wat een mooie beschrijving van onze service in je review! die gaan we zeker delen binnen het team.

SV UNIVERSEEL

SUPER

Reactie Rompslomp:

Beter zouden wij het niet kunnen omschrijven!

Wally's Zorg

Zeer negatief omdat de boekhouder welke Rompslomp mij aanbevolen heeft, niet werkt zoals hij zou moeten. Maar de maandelijkse bijdragen heeft hij wel in ontvangst genomen

Rompslomp in een paar woorden

Bemiddeld een boekhouder of accountant, maar laat je in de kou zitten als er problemen zijn.

Reactie Rompslomp:

Hoi Wall, vervelend om te lezen dat je een ontevreden ervaring hebt met een boekhouder. Wij bevelen geen boekhouder aan en ze zijn niet in dienst bij ons. Je hebt bij ons wel de mogelijkheid hulp te... Hoi Wall, vervelend om te lezen dat je een ontevreden ervaring hebt met een boekhouder. Wij bevelen geen boekhouder aan en ze zijn niet in dienst bij ons. Je hebt bij ons wel de mogelijkheid hulp te zoeken van een boekhouder, deze keus is dan ook aan jou.
Je review gaat alleen niet over ons dus we zouden je willen uitnodigen om deze te herzien.
We kijken uit naar je herziening over ons als programma en de hulp die wij je bieden met onze supportafdeling!