Johan Molenberghs

Snelle service, vriendelijke werkmannen en probleem vlug opgelost. Gaven zelf goede raad om probleem in de toekomst te vermijden.

De Schans 21
3945 Ham

De Clerck

Wij hadden al een periode last van geurhinder en vreesden voor het ergste, Donny van dlb is toen langs geweest en hebben een geur detectie uitgevoerd doormiddel van een rookmachines! Dit heeft ons... Wij hadden al een periode last van geurhinder en vreesden voor het ergste, Donny van dlb is toen langs geweest en hebben een geur detectie uitgevoerd doormiddel van een rookmachines! Dit heeft ons eindelijk kunnen laten zien waar ons probleem zich bevond! Hebben hier ook een offerte voor gekregen voor dit te herstellen. Dit zal eind oktober plaats vinden. Je weet nooit wie of wat je aan de deur krijgt. Maar wij waren aangenaam verrast door de handelingen en uitleg die ze dan ook gaven.
Zeer goed.

Temse

Familie verlinden

Snel ter plaatse en goed uitgevoerd! Correcte prijs!

Bonheiden

Sander Brion

Prima en snel uitgevoerd

mol

Cathy Tuerlinckx

Super ! Super vriendelijk en geweldige service. 100 % aan te raden.

Tongeren

Nadine

Snel ter plekke en snel opgelost! Dankbaar

Mechelen

De greef M.

Zeer betrouwbaar persoon, ik zou dezelfde firma aanraden. Hebben dlb ontstoppingen gebeld paar weken geleden ivm een verzekeringskwestie nu hier een verslag laten maken. Zeer mooi op beeld!... Zeer betrouwbaar persoon, ik zou dezelfde firma aanraden. Hebben dlb ontstoppingen gebeld paar weken geleden ivm een verzekeringskwestie nu hier een verslag laten maken. Zeer mooi op beeld! Materiaal volledig uitgerust! Alles netjes achtergelaten en we vroegen heel veel informatie en niks was te veel om op te antwoorden. Dit is wat wij als klant verwachtten en dus ook kregen! Aimabel persoon.
Alles was top van communicatie op voorhand tot het afleveren van het eind verslag. Dit mag ook gezegd worden

Brasschaat

Onstoppingdienst Ceulemans

Wc verstopt

Heusden zolder

Izevbigie maria

Vriendelijk en goed gewerkt

Mol

Van den Brande Dirk

Ik had een ernstig probleem door verschillende omstandigheden. Zij toonden onmiddellijk hun begrip en de interventie was dan ook echt snel. Zeer gemotiveerd begon hij aan zijn taak, gaf extra info... Ik had een ernstig probleem door verschillende omstandigheden. Zij toonden onmiddellijk hun begrip en de interventie was dan ook echt snel. Zeer gemotiveerd begon hij aan zijn taak, gaf extra info en maakte een duidelijk verslag voor de verzekeringen. En correcte prijs!

Hemiksem