beernaert nelly

Zeer goede service, vriendelijk, behulpzaam

belsele

Marien

Zeer grondig! Meer dan goed.

Waasmunster

Stefan Stiers

Top!

1730 Asse

Maes Eddy

Jonge adolescent over de vloer gekregen. Maar desondanks wist hij zeer veel te vertellen betreffende oorzaak en conclusie. Dit werd dan ook binnen het half uur opgelost zoals vermeld.
Zeer...
Zeer dankbaar voor deze interventie. Goed bezig

Augustijnenstraat , Oud-Turnhout

Duyols

Gisteren gebeld en vandaag kwamen ze langs. Alleen zeiden ze voormiddag en zijn ze maar rond 15 u toegekomen. Dit kan natuurlijk gebeuren en werden tijdig verwittigd! zou deze dienst zeker aanraden.... Gisteren gebeld en vandaag kwamen ze langs. Alleen zeiden ze voormiddag en zijn ze maar rond 15 u toegekomen. Dit kan natuurlijk gebeuren en werden tijdig verwittigd! zou deze dienst zeker aanraden. Vlotte ervaring. En zeer goede uitleg achteraf gekregen

Beveren

Knappe gasten, al wat je vroeg hebben ze onderzocht, vriendelijk en zonder problemen. Ze mogen als het nodig moest blijken terug komen. hopelijk is het niet meer nodig maar ik raad deze mannen wel... Knappe gasten, al wat je vroeg hebben ze onderzocht, vriendelijk en zonder problemen. Ze mogen als het nodig moest blijken terug komen. hopelijk is het niet meer nodig maar ik raad deze mannen wel aan.

Beverlo

Erna Torfs

Snelle en efficiënte service, probleem netjes opgelost!

Baal

Café Beveren

Na de hevige regenval gisteren zijn de toiletten verstopt geraakt. Deze ochtend rond 07 u stonden ze hier om ons uit de nood te helpen. Kregen een half u op voorhand een tekstbericht waarin stond... Na de hevige regenval gisteren zijn de toiletten verstopt geraakt. Deze ochtend rond 07 u stonden ze hier om ons uit de nood te helpen. Kregen een half u op voorhand een tekstbericht waarin stond dat er iemand onderweg was. En dat op een zondag!

Antwerpen

Vleminckx

Solide oplossing werd ons aangeboden. Heel fijne mensen die ons ten woord stonden voor heel veel uitleg en praktische tips die we kunnen gebruiken in de toekomst. Al regelmatig een ontstopping firma... Solide oplossing werd ons aangeboden. Heel fijne mensen die ons ten woord stonden voor heel veel uitleg en praktische tips die we kunnen gebruiken in de toekomst. Al regelmatig een ontstopping firma laten komen. Maar wij merken wel een verschil qua handeling en uitvoering. Zeer grondig en netjes! Ben en achteraf Donny Van dlb ontstoppingen hebben ons wel degelijk goed geholpen!

Nassaustraat Antwerpen

Troukens Theo

Zeer goede service en zeer vriendelijke mensen

Aarschot